Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@13:10:01 GMT

افضل: برخی در فوتسال فقط به فکر خودشان هستند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۶۹۷۵

افضل: برخی در فوتسال فقط به فکر خودشان هستند

علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مسابقه فینال لیگ برتر برابر تیم گیتی پسند، اظهار داشت: هنوز سازمان لیگ برتر فوتسال تصمیم قطعی درباره چگونه برگزار کردن دیدار نهایی لیگ برتر نگرفته و آنطور که شنیدیم قرار است ۱۳ اردیبهشت‌ماه درباره این مسابقه تصمیم‌گیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم که بازی فینال را از حالت تک بازی خارج و به همان شکل قبلی یعنی رفت و برگشت برگزار کنند. افرادی که پیشنهاد دادند مسابقه فینال به صورت تک بازی انجام شود، اصلا به هیچ یک از ۲ تیم توجهی ندارند و فقط به خودشان فکر می‌کنند و می‌خواهند هر طوری که شده بازی لیگ را به پایان برسانند.

بیشتر بخوانید: جابری: سازمان لیگ تصمیمی برای برگزاری فینال فوتسال نگرفته است

او افزود: گویا این افراد اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنند که ممکن است، بازیکن با همین تک بازی دچار مصدومیت شدیدی بشود، به طوری که دیگر نتواند برای تیمش به میدان برود. به هر حال هم تیم ما و هم تیم گیتی پسند در این فصل سرمایه‌گذاری بسیاری خوبی انجام دادند و هر ۲ می‌خواهند که با یک بازی خوب و آبرومندانه مسابقات لیگ برتر را به پایان برسانند.

سرمربی تیم مس سونگون ادامه داد: گویا برخی گفته‌اند به خاطر امکانات خوبی که در تهران وجود دارد می‌خواهند بازی فینال را رد آنجا برگزار کنند که من اصلا به این اعتقاد ندارم. زیرا امکاناتی که ۲ شهر تبریز و اصفهان دارند به مراتب خیلی بهتر از تهران است. مثلا سالن‌های ۱۶ آبان و پیروزی اصفهان از سالن‌های بسیار خوب کشورمان هستند. همچنین سالن شهید پورشریفی تبریز هم یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین سالن‌هایی است که می‌توانند بازی فینال را در آنجا برگزار کنند. به نظر من اگر قرار باشد بازی در تهران برگزار شود، چه بهتر است که بازی سوم را در آنجا بیندازند و ما قطعا با این موضوع موافقت خواهیم کرد.

افضل در پایان صحبت هایش، تاکید کرد: یکی دیگر از معایب برگزاری مسابقه به صورت تک بازی این است که، امکان دارد بازیکن نتواند آن کارایی لازم را از خودش نشان دهد و باعث می‌شود که بازیکن با استرس وارد زمین شود و در آخر هم ممکن است هرکدام از تیم‌ها بر اثر به وجود آمدن حادثه‌ای، قهرمان لیگ شوند. ولی اگر بازی فینال را به صورت رفت و برگشت برگزار کنند قطعا استرس بازیکن کم خواهد شد و با آرامش بهتری پا به میدان مسابقه می‌گذارد. به هر حال امیدوارم هرچه پیش می‌آید، در آخر منجر به این شود که هواداران هر ۲ تیم مس و گیتی پسند شاهد یک فینال جذاب و تماشاگر پسند باشند.

بیشتر بخوانید: لیگ برتر فوتسال فرانسه به پایان نرسید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال مس سونگون علیرضا افضل فینال لیگ برتر فوتسال بازی فینال برگزار کنند لیگ برتر تک بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم ملی فوتسال ایران به رهبری وحید شمسایی عملکرد درخشانی در جام ملت‌های 2024 تایلند داشت و پس از صعود مقتدرانه از مرحله گروهی موفق شد با شکست قرقیزستان و ازبکستان به فینال برسد و در فینال هم موفق شد تایلند میزبان مسابقات را با نتیجه 4 بر یک از پیش رو بردارد.

این موفقیت خیلی زود با واکنش مقامات سیاسی و ورزشی کشور مواجه شده و حالا امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی نیز با انتشار یک استوری قهرمانی وحید شمسایی و شاگردانش را تبریک گفته است.

نکته قابل توجه درباره قلعه‌نویی و تیم ملی فوتسال اینکه او یکی از حامیان همیشگی شمسایی بوده و همواره رابطه خوبی میان او و سرمربی تیم ملی فوتسال برقرار بوده است.

دیگر خبرها

  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • گل‌های تیم ملی فوتسال ایران به تایلند در فینال قهرمانی آسیا