Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@17:13:23 GMT

بنزین سهمیه ای اردیبهشت ماه امشب واریز می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۷۰۲۴

بنزین سهمیه ای اردیبهشت ماه امشب واریز می شود

ایران اکونومیست- سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: کارت سوخت تمام خودروها ساعت ۱۲ امشب شارژ می‌شود. سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: کارت سوخت تمام خودروها ساعت ۱۲ امشب شارژ می‌شود.
فاطمه کاهی ، با بیان اینکه اول هر ماه کارت سوخت افراد شارژ می‌شود، اظهار کرد: این ماه نیز طبق روال در بامداد کارت سوخت تمام وسائل نقلیه شارژ می‌شود و جای هیچگونه نگرانی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در پاسخ به این سوال که آیا سقف ذخیره بنزین برای خودروهای شخصی در نه ماه مربوط به زمان کرونا می شود و یا خیر، گفت: در حال حاضر این مساله در حال بررسی است و در مورد آن اطلاع رسانی خواهد شد اما در حال حاضر سقف ذخیره سوخت ۹ ماه تعیین شده است.
 از بامداد روز جمعه ۲۴ آبان، بنزین سهمیه‌بندی شد و بر این اساس قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای (ماهانه ۶۰ لیتر برای خودروهای شخصی) از قرار هر لیتر ۱۵۰۰ تومان، قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای از قرار هر لیتر ۳۰۰۰ تومان و قیمت بنزین سوپر نیز از قرار هر لیتر ۳۵۰۰ تومان تعیین شد.   ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شارژ می شود کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از چند دستگاه کامیون توقیفی و محل‌های دپو، ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

 حاجیان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۹ میلیارد و ۵۴ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اسال شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: ماموران انتظامی در سال جاری با همه توان به مقابله با قاچاق سوخت خواهند پرداخت و فضا بیشتر از گذشته برای قاچاقچیان سوخت ناامن می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سهمیه سوخت خودر‌وهای بدون بیمه قطع می شود(+ عکس نامه)
  • کارت سوخت رانندگان باطل می شود!
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • پای ربات‌ها به پمپ بنزین رسید
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه