Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@03:28:54 GMT

بازداشت‌مسئول‌لجستیک‌داعش‌درکرکوک

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۷۱۸۳

منابع امنیتی عراقی از بازداشت یک سرکرده داعش در استان کرکوک خبر دادند. ناطقان: به نقل از السومریه، منابع امنیتی عراقی از بازداشت یک سرکرده داعش در استان کرکوک خبر دادند.

منابع امنیتی عراقی اعلام کردند: نیروهای واکنش سریع، مسئول لجستیک داعش را در عملیاتی موفق و ویژه در منطقه داقوق در استان کرکوک بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالی است که قبلاً منابع عراقی اعلام کرده بودند که نیروهای حشد شعبی در عملیاتی هماهنگ با ارتش عراق مواضع تروریست‌های تکفیری داعش در غرب کرکوک را در هم کوبیدند.

منابع مذکور بیان کرده بودند که در عملیات مشترک نیروهای حشد شعبی و ارتش عراق، تعدادی از مواضع تکفیریهای داعش و همچنین تونل‌های حفرشده توسط آنها به طور کامل تخریب شدند. منبع: مهر برچسب ها: مسئول‌ لجستیک‌ داعش ، کرکوک ، بازداشت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مسئول لجستیک داعش کرکوک بازداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۷۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب معترضان حامی فلسطین در فرانسه

نیروهای امنیتی فرانسه معترضان حامی فلسطین که با افزایش جنبش دانشجویی در سراسر جهان مصمم‌تر خواستار پایان جنگ در غزه هستند را مورد ضرب و شتم قرار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در میان معترضانی که به مناسبت روز کارگز امروز چهارشنبه به خیابان‌های پاریس آمده بودند، نیروهای امنیتی فرانسه با خشونت معترضان حامی فلسطین را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

 

.

 

تظاهرات کنندگان در جریان اعتراض‌های گسترده امروز در پاریس خواستار توقف فوری جنگ رژیم صهیونیستی در غزه شدند.

نیروهای امنیتی فرانسه در جریان تظاهرات روز کارگر که با اعتراض‌های حمایت از فلسطین همراه شده بود، از گاز اشک آور برای متفرق کردن جمعیت استفاده کردند.

علاوه بر درخواست‌های معترضان حامی فلسطین، هزاران تظاهرات کننده در خیابان‌های پایتخت فرانسه خواهان شرایط کاری و پرداخت‌های بهتر هستند.

گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسه

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • بازداشت بیش از ۲۰۰ دانشجو فقط در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • سرکوب معترضان حامی فلسطین در فرانسه
  • دستگیری ۴۱ مظنون داعشی در ترکیه
  • ترکیه ده‌ها نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرد