Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@12:32:18 GMT

پرسپولیس اذیت کند خودم رضایتنامه‌ام را می‌گیرم

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۷۳۰۵

پرسپولیس اذیت کند خودم رضایتنامه‌ام را می‌گیرم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ ای کاش می‌شد یک بازی برای پرسپولیس به میدان بروم تا بتوانم با هواداران خداحافظی کنم.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس این روز‌ها در خانه تمرینات خود را پیگیری می‌کند و بی‌صبرانه منتظر ادامه رقابت‌های لیگ است. بیرانوند چند روز پیش در خصوص پرداختی دوم باشگاه آنتورپ بلژیک به باشگاه پرسپولیس گفت که می‌تواند جلوی این پرداخت را بگیرد که این صحبت او جنجال زیادی را علیه او ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان پرسپولیس به همین خاطر توضیحاتی ارائه داد و در خصوص شرایط خود گفت: واقعا از این شرایط خسته شده‌ام. دوست دارم هر چه زودتر این بیماری تمام شود تا بتوانم دوباره به زمین تمرین بروم و بتوانم تمرین کنم.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ صحبت‌های بیرانوند و رضاییان در لایو

وی در خصوص اینکه باشگاه بلژیکی مانع حضور بیرانوند در این کشور برای تست پزشکی شده گفت: اصلا این طور نیست که در رسانه‌ها مطرح شده است. باشگاه بلژیکی به پرسپولیس نامه داده است و گفته که من باید بعد از پایان شیوع کرونا برای تست پزشکی به این کشور بروم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه با این حساب احتمالا دیگر نمی‌تواند برای سرخپوشان بازی کند، تصریح کرد: لعنت بر این کرونا. شرایط واقعا سختی است. می‌خواهم قبل از رفتن به بلژیک برای پرسپولیس بازی کنم تا بتوانم با هواداران خداحافظی کنم. اما نمی‌دانم که با ادامه این شرایط چه اتفاقی رخ خواهد داد.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره صحبت چند روز پیش خود مبنی بر اینکه جلوی پرداخت قسط دوم خود از سوی باشگاه بلژیکی را خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: به نظرم رسانه‌ها منظور من را بد متوجه شده‌اند. منظور من این بود که برای قسط آخر که باشگاه بلژیکی باید به پرسپولیس پرداخت کند اگر باشگاه بخواهد برای صدور رضایتنامه‌ام اذیت کند، می‌توانم با باشگاه آنتورپ صحبت کنم تا از قسط آخر پول رضایت نامه‌ام را کم کند و من به بلژیک بروم.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید اخبار بورس علیرضا بیرانوند پرسپولیس آنتورپ باشگاه بلژیکی دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنج لیگ برتر روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نکته مهم این دیدار حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس درون دروازه این تیم پس از غیبت طولانی مدت به دلیل مصدومیت بود که توانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا با ۱۱ کلین شیت پشت سر سید حسین حسینی و حسین پورحمیدی دروازه‌بانان تیم‌های استقلال تهران و تراکتور در رده دوم قرار بگیرد.

تنها ۵ هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر زمان باقی است و اختلاف بیرانوند با صدر جدول کلین شیت ۳ عدد است و اگر دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس خواهان دریافت جایزه دستکش طلایی است باید حداقل در ۴ بازی از ۵ دیدار تیمش، دروازه خود را بسته نگه دارد.

پرسپولیس در این ۵ هفته، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در قائمشهر میهمان نساجی خواهد بود، شاگردان «اوسمار ویه‌را» پس از آن باید در روز ۲۲ اردیبهشت رو در روی هوادار قرار گیرند. سرخ‌ها در هفته بیست و هشتم، میزبان استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی خواهند بود و در دو هفته پایانی به ترتیب رو در روی شمس آذر در قزوین و مس رفسنجان در تهران قرار خواهند گرفت.

بیرانوند در این ۵ بازی کار راحتی نخواهد داشت و در صورتی که رقبای او نتوانند دروازه خود را بسته نگه دارند، دروازه‌بان پرسپولیس می‌تواند بار دیگر جایزه دستکش طلایی را از آن خود کند.

کد خبر 849147 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...