Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:23:41 GMT

شادکام: گناه فوتبالیست های ایرانی چیست؟

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۷۳۶۴

شادکام: گناه فوتبالیست های ایرانی چیست؟

محمد شادکام می‌گوید در فوتبال ایران بازیکنان خارجی به حقشان می‌رسند و ایرانی ها نه.

به گزارش "ورزش سه"، محمد شادکام ستاره سابق تیم های جنوبی که برای پیگیری شکایت خود به فدراسیون آمده بود، در گفتگو با خبرنگاران توضیح داد: حکم مربوط به من صادر شده است. قبل از این که لیگ شروع شود، باشگاه نفت مسجدسلیمان یک چک به من داد و قرار شد این تیم نتواند بازیکن بخرد اما الان 2 سال است که حکم من هم آمده اما هیچ عکس العملی از سوی فدراسیون نبوده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند بار هم آمدم به آقای نورشرق گفتم و ایشان گفتند که کسانی که در کمیته تعیین وضعیت هستند باید پیگیری کنند اما مدیر خود ایشان است، چطور می‌شود او بگوید که جای دیگری برویم؟

 

وی در همین باره عنوان کرد: یک شماره می‌دهند که زنگ بزنیم اما کسی پاسخگو نیست. فدراسیون هم که می‌آییم می‌گویند پیگیری می‌کنیم، این پیگیری به چه شکلی است؟ من 360 میلیون از صنعت نفت و نزدیک به 200 میلیون از مسجدسلیمان طلبکارم و الان 2 سال گذشته. حتما نباید بازیکن خارجی باشیم، ما ایرانی هستیم و چه گناهی داریم که به پولمان نرسیم؟

 

او با اشاره به وضعیت مالی تیم های ایرانی و همچنین بازیکنان اظهار داشت: خواهش می‌کنم که این را پیگیری کنید نه منِ محمد شادکام که بقیه هم به پولشان برسند. درست است که فوتبال ما ورشکسته است اما ما هم فقط همین شغل را داریم، در این چند سال شرایط اقتصادی انقد بد بود که نتوانستیم پول جمع کنیم که آن هم اگر پیگیری کنند در سرنوشتمان می‌تواند مثمرثمر باشد.

محمد شادکام سپیدرود رشت دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد شادکام سپیدرود رشت دسته یک محمد شادکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران، ۲۶ بازیکن را به اردوی تیم‌ملی دعوت کرد که رقیه جلال نسب از خوزستان در این اردو حضور خواهد داشت.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال بانوان از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

جلال نسب در فصل گذشته در لیگ برتر فوتبال زنان در تیم شهرداری سیرجان توپ زد که به همراه این تیم به عنوان سومی دست پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق اعطا شد
  • علی پاکدامن در جایگاه سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی ایستاد
  • رکوردشکنی عجیب و غریب سریال گناه فرشته!
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • تکرار گناه فرصت‌ تعالی را از انسان می‌گیرد
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا
  • حرکت فوتبالیست‌های اسپانیا در روز مادر
  • شیفتگانِ آن عارفِ عاشق/ ایرانیان زیادی مرید و دلبسته امام صادق بودند، از عطار و بایزید بسطامی تا جابر ابن حیان
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی