Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی بهاری می‌گوید تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول قادر نیستند بازیکن خارجی جذب کنند با این وجود ما پرونده شکایت خارجی داریم.

به گزارش ایسنا، یحیی بهاری، مدیرعامل تیم فوتبال نود ارومیه، عصر امروز (یک‌شنبه) بعد از جلسه دبیرکل فدراسیون فوتبال برای مدیران باشگاه‌های بدهکار، درباره این جلسه گفت: جلسه امروز برای آینده باشگاه‌ها مفید خواهد بود و در این نشست مسوولانی حضور داشتند که جمع کردن آن‌ها کنار هم بسیار دشوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه ما دو سال است که وارد لیگ دسته اول فوتبال شده است و امروز درباره یک مشکل اساسی، که گریبان گیر تیم ما شده است، صحبت کردیم و آن هم پرونده خارجی است که مربوط به تیم فوتبال ماشین سازی است. این درحالی است که تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول قادر نیستند بازیکن خارجی جذب کنند.

او درباره چگونگی انتقال این پرونده از باشگاه ماشین سازی به باشگاه نود ارومیه گفت: در تاریخ ۱۳۹۷/۵/۲۷ امتیاز حضور تیم ماشین سازی در لیگ دسته اول به مردم آذربایجان غربی هبه داده شد و طبق توافق دو طرف، تمامی بدهی‌های موجود بر عهده باشگاه انتقال دهنده است. بر اساس توافق نامه مذکور، بدهی موجود که مربوط به مانوئل فرناندز مونیس، دروازه‌بان اسپانیایی تیم ماشین‌سازی است، باید به عهده ماشین سازی باشد اما سازمان تعیین وضعیت این موضوع را از ما قبول نمی‌کند.

او درباره مبلغ بدهی باشگاه نود ارومیه گفت: تا به امروز و با احتساب ۲۰ پرونده داخلی و یک پرونده خارجی، حدودا یک میلیارد تومان بدهی داریم.

به گزارش ایسنا، وحید بیاتلو، سرمربی نود ارومیه نیز عصر امروز (یک‌شنبه) بعد از حضور در جلسه کمیته تعیین وضعیت گفت: طبق اظهارات یحیی بهاری، امروز در جلسه درباره بدهی‌های منسوب به باشگاه ماشین سازی صحبت شده است و محمدرضا زنوزی (مدیرعامل وقت ماشین‌سازی) به ما اطمینان داده است که مشکلات حل خواهد شد و تیم نود به علت این بدهی‌ها دچار مشکلی نخواهد شد.

او درباره مبلغ بدهی پرونده مانوئل فرناندز مونیز، دروازه‌بان ماشین سازی، گفت: آن‌طور که بنده اطلاع دارم، مبلغ این بدهی چیزی حدود ۷۰ هزار دلار است.

سرمربی نود ارومیه درباره جلسه امروز کمیته تعیین وضعیت و موضوع آن گفت: محور سخنان ما در این جلسه این بود که آیا به دلیل این بدهی‌ها تیم نود دچار کسر امتیار خواهد شد یا خیر، که آقای نورشرق به ما اطمینان داد اگر حکمی صادر شود، محرومیت از یک پنجره نقل و انتقالات را در پی دارد و نه چیز دیگری. از طرفی هم بازیکنان داخلی ما مانند مهرداد بایرامی و مصطفی اکرامی هم شکایاتی داشته‌اند که برخی از این مشکلات را مدیرعامل باشگاه حل کرده است.

بیاتلو درباره تصمیم برگزاری یا لغو ادامه لیگ‌های فوتبال گفت: تجربه فدراسیون فوتبال در این تصمیمات از همه ما بیش‌تر است و بهتر است تصمیم گیری درباره این موضوع را به فدراسیون بسپاریم. امیدوار هستم بهترین تصمیم را بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم فوتبال نود ارومیه وحید بیاتلو لیگ دسته اول ماشین سازی نود ارومیه بدهی ها تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است

به گزارش ورزش سه، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مراسم واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی حضور پیدا کرد و در جمع اصحاب رسانه، درباره این مراسم و این اتفاق مهم در تاریخ باشگاه‌های فوتبال ایران گفت: امروز دیدیم که غیرممکنی، ممکن شد. از سال ۶۴ که فعالیت کرده‌ام شنیدم که قرار است خریداری شود یا واگذار شود ولی الحمدلله حالا این کار بسیار مهم و بزرگ انجام شد. واگذاری نشان دهنده این است مسئولان می‌خواستند این کار را انجام دهند و از وزارت اقتصاد و ورزش و تمام ارکانی که کمک کردند واقعا تشکر می‌کنم. جا دارد از آقای دکتر قربان‌زاده تشکر کنم که اگر چه امروز در جلسه نبود اما در روزهای گذشته زحمت کشید و آن روز هم گفتم که کار بسیار بزرگی را می‌خواهد انجام دهد. تا قبل از این دغدغه ما مجوز حرفه‌ای بود ولی الحمدالله با این واگذاری، دغدغه ما برطرف می‌شود. یکی از مشکلات مجوز مالی بود که با آمدن این کنسرسیوم بانکی مشکلات مالی هم مرتفع می‌شود.

او ادامه داد: یقینا باشگاه و هیات مدیره باید در پی این باشد که چگونه باشگاه را ارتقا سطح بدهد که به قهرمانی در آسیا کمک کند.

رضا درویش در مورد احتمال ابقای خود به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توضیح داد: ما چند دقیقه است که واگذاری را انجام دادیم و فرصتی نبوده. یقینا همه آقایان و مدیران در پی این هستند که کیفیت تیم را ارتقا دهند و هواداران خوشحال باشد. مهم این است که جایگاه ما بالا باشد چون که پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. پرسپولیس از قبل انقلاب پرسپولیس بوده و  قهرمانی‌های زیادی به دست آورده و مدیران زیادی هم زحمت کشیدند. احتمالا یک روز هم یک مدیر باتدبیرتر می‌آید تا این مشکلات را حل کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به شرایط قراردادی کادرفنی تصریح کرد: با ایشان صحبتی درباره چگونگی تیم و این ۲ بازی مهمی که داریم داشتیم و بنا شد بعد از بازی با سپاهان ایشان برنامه‌ای برای ادامه همکاری بدهند. آقای اوسمار قبلاً هم نشان داده بود سرمربی بزرگ و بادرکی است؛ ضمن اینکه بسیار با باشگاه و بازیکن همراه بوده و ما به این گزینه جلوتر از همه فکر می‌کنیم.

او درباره احتمال حضور علی دایی گفت: آقای اوسمار گزینه اول ما است و از طرفی پرسپولیس خانه علی دایی است. ما با ایشان مشورت هم کردیم و آخرین صحبتی هم که چند وقت پیش با ایشان داشتن گفتند قصد حضور در فوتبال را ندارند. متاسفانه مسائل زیادی را دامن می‌زنند تا فضای پرسپولیس را ملتهب کنند. شما به ۴-۵ تیم بالای جدول نگاه کنید و بگو کدام خبرنگار از مدیرشان پرسیده که آیا با بازیکن جدید یا قدیم تمدید کردید؟ مدام در این سه هفته از تمدید مربی و بازیکن می‌پرسند ولی آیا از بقیه هم می‌پرسند؟ راجع به کدام مربی پرسیدند و بیشتر دنبال حاشیه هستند چون پرسپولیس یک روال خوب را در پیش گرفته.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • درویش: واگذاری سرخابی‌ها یکی از کار‌های بزرگ بعد از انقلاب است
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد