Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@22:36:43 GMT

سیل مهربانی سپاه در سیل های کرمان

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۷۸۱۸

سیل مهربانی سپاه در سیل های کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم اهدای لوازم خانگی برای مردم سیل زده ده رضای شهرستان ریگان در بم گفت: در منطقه رودبار و ده رضای ریگان اقدامات اولیه لازم در خصوص امداد و نجات، مهندسی، لایه روبی و ضدعفونی انجام شد و منازلی که دچار آسیب شده بودند و وسایل زندگیشان از بین رفته بود، بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امروز در منطقه ده رضا شهرستان ریگان، براساس شناسایی‌های انجام شده کالا‌های مورد نیاز مردم سیل زده تهیه و در اختیار مردم عزیز و بزرگوار و کم توقع این شهرستان قرار گرفت. 

سردار معروفی گفت: در منطقه سیل زده ۲۰ روستا با تعداد یک هزار و ۵۰۰ خانوار و با جمعیت حدود ۶ هزار نفر مورد بررسی قرار گرفته اند که نحوه خسارت در این روستا‌های حیدر آباد، ده رضا و حسین آباد متفاوت است.

 او تصریح کرد: کاروانی که از قرارگاه مرکزی شهر بم سپاه ثارالله استان کرمان به سمت روستای ده رضا برای توزیع لوازم مورد نیاز این منطقه روانه شده است دارای اقلامی از جمله : ۲۰ یخچال ۱۳ فوت، ۸۰ تخته فرش، ۳۵ عدد اجاق گاز، ۱۶۰ قطعه موکت ۹ متری، ۵۵ سرویس قابلمه ۷ پارچه و ۳۵ پنکه ایستاده  است که ارزش ریالی این اقلام، تقریبا ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه سپاه ثارالله استان کرمان در منطقه ده رضا و در کنار مردم ایستاده است و  هم اکنون نیرو‌های سپاه استان در حال انجام کار‌های عمرانی این منطقه است، گفت: ما به دنبال این هستیم که برای رفع محرومیت این مناطق از جمله ریگان، فهرج و نرماشیر اقداماتی را انجام دهیم.

او اظهار کرد: همزمان گروه‌های جهادی، مردم این استان، پاسداران و بسیجیان از روز گذشته در شهداد برای خدمات دهی حضور دارند و در حال لایه روبی و خالی کردن آب حاصل از سیلاب از منازل مردم در شهرستان شهداد هستند.

سردار معروفی با بیان اینکه مردم کرونا را جدی بگیرند و حضور مومنانه در رزمایش کمک مومنانه داشته باشند، بیان کرد: جمعیت عظیمی از مردم چه مشاغل مختلف و چه مردمی که شغل کوچکی داشتند از جمله کارگری که روزمرگی خود را با این کار می‌گذراند، به واسطه کرونا دچار آسیب شده اند.

او افزود: ماه مبارک رمضان بهترین زمان برای انفاق است و در این ماه با تاسی از امام علی علیه السلام و با الگوگیری از امام حسن مجتبی علیه السلام همت کنیم تا کار بزرگ مومنانه‌ای بدون منت و با اخلاص برای مردم کم برخوردار و افرادی که کرونا باعث شد تا شغل خود را از دست دهند، انجام دهیم.

فرمانده سپاه ثارالله  استان کرمان گفت: از مردم مؤمن استان کرمان که احسان و نیکی خود را در هشت سال دفاع مقدس، زلزله بم و سیل‌ها ثابت کرده اند، می خواهیم این بار نیز به کمک خانواده‌های محروم بیایند و دل این مردم عزیز را شاد کنند.

ا نتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل زدگان سپاه پاسداران سپاه ثارالله استان کرمان ده رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901077

دیگر خبرها

  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد