Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین امینیان روز یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای این شهرستان افزود: فاصله گذاری اجتماعی در واقع نوعی خود کنترلی است و اگر رعایت نشود امکان وضع دوباره محدودیت تردد و فعالیت ها برای پیشگیری از شیوع کرونا محتمل است.

وی همچنین بر رعایت قرنطینه خانگی از سوی بیماران مثبت کرونا در این شهرستان تاکید کرد و گفت: اگر بیمارانی که از بیمارستان ترخیص شده اند و همچنین اطرافیان آنها قرنطینه را رعایت نکنند با معرفی شبکه بهداشت، توسط نیروی انتظامی به نقاهتگاه منتقل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینیان با بیان اینکه تردد افرادی که کرونا دارند و یا دوران نقاهت این بیماری را سپری می کنند در شهر خطرات بسیاری دارد و می تواند شیب شیوع این بیماری را دوباره صعودی کند.

فرماندار هشترود همچنین از در نظر گرفتن محل‌هایی به عنوان نقاهتگاه برای بیماران کرونای مثبت خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳ محل (مجموعه‌ای در داخل خود بیمارستان هشترود، هنرستان خوارزمی به دلیل نزدیکی به بیمارستان و داشتن امکانات مناسب و باشگاه فرهنگیان) برای این منظور در نظر گرفته شده است.  
امینیان گفت: دستگاه‌ها ملزم به آماده سازی این محل ها برای انتقال بیماران هستند و هزینه نگهداری بیماران منقل شده به نقاهتگاه با شهرداری است و درصورتیکه بیمار روستایی باشد بخشداری و دهیاری نیز باید همکاری کنند.

وی،  ازدحام مقابل دفاتر پیشخوان برای ثبت نام سیم کارت همراه را نگران کننده توصیف و اضافه کرد: فعالیت تمامی واحدهای صنفی با رعایت پروتکل بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کروناست.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان سیم کارت شهرداری نیروی انتظامی رعایت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم

تین نیوز

آزاد راه مراغه- هشترود یکی از مهمترین پروژه های جاده ای آذربایجان شرقی است که شمارش معکوس برای اتمام آن به صدا درآمده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در حضور بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه مراغه - هشترود باید در روز مقرر افتتاح شود.

 

حجم ویدیو: 36.44M | مدت زمان ویدیو: 00:01:59 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • کارفرمایان باید حقوق و عزت کارگر را رعایت کنند
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران