Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:07:49 GMT

تاکید معاون فرماندار آستارا بر لایروبی رودخانه‌ها

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۷۹۵۴

تاکید معاون فرماندار آستارا بر لایروبی رودخانه‌ها

کامبیز لقمانی مقدم روز یکشنبه در جلسه کمیته تخصیص آب در فرمانداری آستارا اظهار کرد: اداره های متولی لایروبی رودخانه ها از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنند و مصالح برداشت شده به طرح های عمرانی اختصاص یابد.

وی بیان کرد: لایروبی تالاب استیل به وسعت ۱۳۸ هکتار، نیازمند ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار است و اداره های محیط زیست و جهاد کشاورزی در تامین اعتبار و لایروبی تالاب مشارکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون فرماندار آستارا گفت: لایروبی رودخانه مرزی آستاراچای ادامه دارد و مصالح آن صرف طرح های بارانداز راه آهن و سد لاستیکی می شود و با تکمیل این سد، بخش زیادی از مشکل آب شرب و کشاورزی برطرف خواهد شد.

لقمانی مقدم گفت: تکمیل سد لاستیکی نیازمند ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار است و با ظرفیت یک میلیون متر مکعب آب، جزو هفت سد لاستیکی در حال ساخت گیلان است و ساخت آن از مرداد ۹۶ آغاز شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۲ بخش و ۶۲ روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و دارای ۲۰۵ هکتار آب بندان و هفت رشته رودخانه است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی آستارا لوندویل شرکت آب منطقه ای رودخانه های کوهستانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی آستارا لوندویل شرکت آب منطقه ای رودخانه های کوهستانی وزارت جهاد کشاورزی آستارا لوندویل شرکت آب منطقه ای رودخانه های کوهستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • لزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • لزوم اعتبار ۱۰۰همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • دستگاه های اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • در انتظار روزهای خوب برای«زهره» اصلی ترین آبریز کشور
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی