Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دو کارگر در حال کار از روی جرثقیل سقوط کرده و هر دو کارگر مصدوم شدند. تاریخ انتشار: 17:05 - 31 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۳۹۴۵ به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، ساعت ۱۷:۴۸ شنبه مورخ ۳۰ فروردین ماه ۹۹ طی تماس کارکنان یک مرکز آموزشی با سامانه ۱۲۵ در خصوص سقوط دو نفر کارگر از روی جرثقیل تاور کرین، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ایستگاه ۱۰ و نجات ۱۸ را به بزرگراه چمران تقاطع جلال آل احمد در یک مرکز آموزشی اعزام نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  محمد مومن افسر آماده منطقه۲ عملیات که فرماندهی حادثه را انجام میداد اظهار داشت: در یک کارگاه ساختمانی در یک مرکز آموزشی دو نفر کارگر که بر روی یک جرثقیل تاورکرین در ارتفاع ۱۰ متری کار می‌کردند به دلیل نامعلوم به همراه اتاقک متصل به جرثقیل به داخل گودال زیر تاورکرین که خود آن گودال ۵ متر عمق داشت سقوط کرده بودند و در زیر ده‌ها کیلو آهن گیر افتاده بودند.   وی ادامه داد:آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن اقدام به ایمن سازی محل نموده و تلاش خود را برای رها سازی این دو کارگر از زیر آهن‌های سقوط کرده بر روی آن‌ها آغاز نمودند.   ایشان ادامه داد:آتش نشانان در یک عملیات سخت، نفسگیر و طاقت فرسا با فیکس کردن کارگر‌های مصدوم بر روی برانکارد تلاش خود را برای خارج کردن آن‌ها از داخل گودال آغاز نمودند.   مومن افزود:نیرو‌ها با استفاده از ابزار نجات توانستند این دو کارگر را از داخل گودال خارج نموده و تحویل عوامل اورژانس داده تا برای انجام اقدامات پزشکی به مراکز درمانی انتقال یابند؛ لذا نیرو‌ها پس از ایمن سازی و تحویل محل به مدیران مرکز آموزشی به کار خود خاتمه و به ایستگاه‌های مربوطه مراجعت نمودند.   علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی است.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حادثه آتش نشانی مرکز آموزشی دو کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امام جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: معلم در کلاس درس باید الگو بوده و نسبت به شهدا، امام و رهبری باید جزء وفادارترین افراد باشند و توجه به مقدسات را باید سر لوحه کار خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: توجه و حساسیت معلمان نسبت به عفاف و حجاب باید ده‌ها برابر بیش از سایرین باشد و لازم است در این زمینه و نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب بیشتر توجه کنند.
او افزود: با اشاره به هفته کار و کارگر نیز گفت: اسلام عرق کارگر را همانند خون شهید می‌داند و باید به قشر کارگر و دستمزد آنها توجه بیشتری شود.
خطیب نماز جمعه اراک گفت: انتظار می‌رود شورا‌ها و شهرداری برای اقدامات بزرگ برنامه ریزی کنند تا از هزینه‌های جانبی برای مردم کم شود و تلاش صادقانه و کیفی را مورد توجه قرار دهند.
امام جمعه اراک در خصوص وظایف و اهمیت شورا‌ها و شهرداری افزود: شهر یک موجود زنده و فعال است و شهرداری و شورا باید در خصوص آن و توسعه شهری و ترافیک برنامه ریزی کند و نظارت‌ها را دقیق انجام  دهند و بر اعتماد سازی توجه کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تحقق وعده صادق و شکست هیمنه پوشالین رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی هم گفت: امروز نباید از گرگ‌های ظالم ترسید، جوانان و سپاهی‌ها و ارتشی‌ها باید همواره در میدان مراقب دسیسه‌های دشمنان باشند.

دیگر خبرها

  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی
  • مصدوم شدن ۳ عابرپیاده بر اثر تصادف با موتورسیکلت در آق قلا
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر