Web Analytics Made Easy - Statcounter

مک‌لارن وکیل کانادایی که روی اتهامات تاماش آیان تحقیق می‌کند گزارش اولیه خود را روز دوشنبه منتشر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از استعفای تاماش آیان، فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به زودی روند یافتن رئیس جدید را آغاز خواهد کرد.

یک منبع هیات اجرایی که این هفته ساعت‌ها در کنفرانس تلفنی شرکت داشت، به Around the Rings  گفت که فدراسیون جهانی پس از رفتن آیان با یک آشفتگی بزرگ روبه‌رو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیان 81 ساله 43 سال در فدراسیون وزنه‌برداری بوده است. او در ابتدا به عنوان دبیرکل فعالیت خود را شروع کرد و از سال 2000 به عنوان رئیس مشغول به کار شد.

این مقام مجارستانی 10 سال در کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) فعالیت داشت که بعدا طبق قانون به دلیل سن بالاتر از 70 سال، کنار رفت.

بعد از انتشار اسنادی در شبکه ARD آلمان، تاماش آیان به مدت 90 روز تعلیق شد اما در نهایت استعفا داد که این استعفا از سوی هیات اجرایی پذیرفته شد. آیان همچنین متهم به دریافت پول شده بود هر چند وی ادعاهای مطرح شده را تکذیب کرد.

ریچارد مک‌لارن وکیل کانادایی و تیمش تحقیقات روی این موضوع را انجام می‌دهند.

رسانه‌ها اعلام کرده‌اند گزارش اولیه مک‌لارن قرار است روز دوشنبه منتشر شود. این انتظار وجود دارد گزارش نهایی در ماه ژوئن اعلام شود. در ابتدا قرار بود این گزارشات امروز ارائه شود که به دلیل محدودیت‌های سفر به تاخیر افتاد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزنه برداری استعفا اتهامات فدراسیون جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از ورایتی، ژرار دوپاردیو به دلیل اتهام تجاوز جنسی دیروز در پاریس بازداشت شد. وکیل این بازیگر فرانسوی ۷۵ ساله گفت وی دیروز (دوشنبه) خود را به یک مرکز پلیس پاریس معرفی کرد تا برای اتهام تجاوز جنسی که از سوی ۲ زن به وی وارد شده مورد بازجویی قرار گیرد. گفته می‌شود هر دوی این موارد مربوط به فیلم‌های وی است که یکی به سال ۲۰۲۱ و دیگری به سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد.

طبق گزارش‌های رسانه‌های فرانسوی، اولین زن او را به تجاوز در سال ۲۰۲۱ و وقتی که وی به عنوان طراح صحنه در فیلم سینمایی «دریچه‌های سبز» کار می‌کرد متهم کرد و شاکی دوم مدعی شد که زمان ساخته شدن «جادوگر و سیامی» در سال ۲۰۱۵ به وی حمله شده است.

دوپاردیو پیش از این با شکایت رسمی تجاوز جنسی از سوی بازیگر شارلوت آرنولد در سال ۲۰۱۸ و زمانی که ۲۲ ساله بود، متهم کرد. این پرونده همچنان مفتوح است. شکایت دیگری برای تجاوز جنسی سال پیش توسط هلن داراس، هنرپیشه طرح شد که دوپاردیو را به دست درازی در طول فیلمبرداری فیلمی در سال ۲۰۰۷ متهم کرد، اما از آنجا که از زمان جرم زمان زیادی گذشته بود، به دلیل محدودیت‌های قانونی رد شد.

در آوریل سال پیش، ۱۳ زن در گزارشی که توسط یک وب سایت خبری تحقیقاتی فرانسوی منتشر شد، این بازیگر را به رفتارهای نامناسب جنسی متهم کردند. دوپاردیو به شدت تمام اتهامات را رد کرد و در ماه اکتبر نامه‌ای برای روزنامه فیگارو نوشت و در آن نوشت: هیچ‌وقت با یک زن بدرفتاری نکرده‌ام.

این در حالی است که مکرون رییس جمهوری فرانسه نیز از وی حمایت کرده بود.

خودکشی یک بازیگر پس از پخش مصاحبه اش درباره آزار جنسی همکار خود

کد خبر 848277 منبع: مهر برچسب‌ها سینمای جهان بازیگران سینما و تلویزیون جهان فرانسه

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
  • تویوتا به دنبال فرصت در آفریقا
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • آمریکا تصاویر اولیه از اسکله موقت در سواحل غزه را منتشر کرد