Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان در طرح فاصله گذاری هوشمند ضعیف عمل کرده است. ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمدمهدی بانشی در نشست ستاد کرونای کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در بحث فاصله گذاری هوشمند ما می‌لنگیم مبادا که همه تلاش‌های ما از بین برود که هدف ما تعادل میان سلامت واقتصاد است اما اگر سلامت  آسیب دید دیگر اقتصاد کارایی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: مشکل اصلی ما این است که پاساژها نباید باز می‌کردند و نیروهای بهداشت ما نباید درگیر این حوزه می‌شدند و بیش از 100 دستور العمل را تهیه کردند  که هرکس می‌خواهد فعالیت کند باید در سامانه ثبت نام کنند و کد بگیرد و به کار خود ادامه دهد و برای صنوفی که باز کرده اند خوب پیشرفته است.

بانشی ابراز کرد: حتی استانداری هم باید برای فعالیت‌های خود مجوز بگیرد و ما در این قسمت  فاصله گذاری هوشمند خیلی ضعیف عمل کرده‌ایم و رتبه یکی مانده به آخر هستیم که استان بعد از ما ایلام است.

آخرین اخبار کرونا در استان البرز| رزمایش کمک مؤمنانه به نیازمندان در مرکز نیکوکاری کرج آغاز شدکرونا 3250 میلیون تومان به کشاورزی ایران در اسفند خسارت زددستان خالی کارگران بام ایران در روزهای کرونایی / انتخاب سخت کارگران "حفظ جان یا لقمه نان"

وی افزود:  هر مدیر باکد ملی خود می تواند 8 واحد را مجوز بگیرد و این اقدام تا 5 اردیبهشت تمدید شده که انتظار می‌رود تمام مسئولان رعایت کنند و این کار را انجام دهند و هر اداره‌ای یک نفر به ما معرفی کند که با ما در ارتباط باشند وتحت آموزش پرسنل ما باشد. 

بانشی خاطرنشان کرد: درست است  گفته‌ایم که اصناف شروع به کار کنند نه اینکه بازار سبزی فروشان آنقدر شلوغ شود که نتوان رفت وآمد کرد و ما به جد تبعات نادیده گرفتن مقررات را می بینیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیر در این نشست گفت: براساس آخرین آمار در حوزه کرونا ویروس 16 هزار بیمار در کشور داشته‌ایم و افرادی که بستری شدند یک هزار و 21 مورد بوده است.

پرویز یزدان‌پناه بیان کرد: در روزهای اخیر250 مورد نمونه به آزمایشگاه پاستور  ارسال کردیم که از این پس در آزمایشگاه استان این کار را انجام می‌دهیم و تعداد فوتی‌ها همان 8 نفر بوده‌اند وامیدواریم که  با مراعات مسائل بهداشتی این ویروس را از بین ببریم.

انتهای پیام/542/ت

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد فاصله گذاری هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • متس هوملس: با عملکرد خوب‌مان در لیگ قهرمانان اروپا، فصل ضعیف در بوندسلیگا را جبران کردیم
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم