Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی،در جلسه شورای اداری شهرستان مشهد و در دیدار و گفتگو با مدیر و روسای این اداره گفت:شعار مدبرانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری در سال جدید با نام " جهش تولید " چراغ راه و محور کلیه برنامه ریزی های ما خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی،سنجری در این جلسه گفت:شعاری که هر سال از سوی رهبر معظم انقلاب انتخاب و مطرح می شود چراغ راهی برای مسئولان و ملت ایران است که باید به‌عنوان یک راهبرد ملی مدنظر همگان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: توسعه فرهنگ استفاده و حمایت از کالای ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان داخل می بایست در راس تمام برنامه های عملیاتی در سال جدید قرار گیردکه این امر موجب رونق تولید داخل و توانمند سازی واحدهای تولیدی و در نهایت تحقق شعار سال خواهد شد.
وی با تاکید بر استفاده از کلیه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در استان در راستای تحقق جهش تولید عنوان کرد: یکی از حوزه های اقتصادی که از اهمیت زیادی برخوردار است و می تواند در تحقق این شعار و عدالت اجتماعی نقش پر رنگی داشته باشد برنامه ها و فعالیت های بخش تعاون است که مبتنی بر خرد جمعی،تشریک مساعی و همدلی و همکاری همه جانبه است.
سنجری در ادامه خاطرنشان کرد: امروز ما در گیر بحران کرونا و ضرر و زیان های جانی و مالی ناشی از آن هستیم بنابراین باید همه امور و برنامه ها را با خلاقیت و نوآوری به تحرک و پویایی وادار نموده و با الگوسازی از نمونه های موفق و بهره برداری از کلیه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود و شناسایی آسیب ها تمام تلاش خود را بر رفع موانع و کاهش آسیب ها متمرکز کنیم تا به نتایج مطلوبی دست یابیم.
وی گفت:از مهمترین اولویت ها و اهداف ما در سال جاری حفظ سلامت جامعه هدف و همکاران ، کاهش هزینه های اداری و ارتقاء ارائه خدمات شایسته به مردم است که باید با جدیت پیگیری شود . همه ما وظیفه داریم با بهره گیری از ظرفیت های موجود و با بردباری ، آرامش و بدون اتلاف وقت به مشکلات و درخواست های مردم رسیدگی کرده و موانع را رفع نماییم چرا که ما یک دستگاه اجتماعی و خدمت رسان هستیم و نباید روند ارائه خدمات شایسته به جامعه هدف را به هیچ شکلی کند یا متوقف کنیم .

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره

 حجت الاسلام غلامرضا حاجبی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان گفت: پس از یک دهه تاخیر در اعزام به حج عمره، این پرواز شامل دو کاروان از اهل سنت و یک کاروان شیعه بود که به سرزمین وحی اعزام شدند.

حجت الاسلام حاجبی افزود: این سفر ده روزه است و حجاج ۵ روز در مدینه منوره، و بقیه را در مکه مکرمه اقامت دارند.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان افزود: کوچیک‌ترین حاجی ۷ ساله و مسن‌ترین آنها ۹۷ ساله است.

جمشید دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان هم گفت: حجاج ۱۹ اردیبهشت ماه از مبدا جده به بندرعباس باز میگرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین