Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: با ادامه این روند و ریشه‌کن نشدن کرونا، تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال بهترین تصمیم است. ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت لیگ برتر فوتبال ایران و اینکه آیا وی موافق تعطیلی قطعی بازی‌هاست، گفت: اگر بخواهیم همه جوانب را در نظر بگیریم، طبیعتاً دوست داریم بازی‌ها ادامه داشته باشد، این در حالی است که تیم ما نه شانس قهرمانی دارد و نه برای سقوط نکردن می‌جنگد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال خیلی از تیم‌ها درگیر قهرمانی، کسب سهمیه یا فرار از سقوط هستند و هر تیمی برای هدف‌های خاص خودش می‌جنگد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: من مدتی پیش گفتم که بهتر است لیگ تعطیل شود، ولی تیم‌های دیگر را هم باید در نظر گرفت تا حقی از تیمی ضایع نشود. اگر این ویروس کشنده از بین برود طبیعتاً می‌توان بازی‌ها را ادامه داد، ولی با ادامه این روند تعطیلی لیگ برتر بهترین تصمیم است تا لیگ فصل آینده را هم از دست ندهیم. در حال حاضر سلامتی افراد مهمترین موضوع است و همه برای سلامتی ورزش می‌کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا فدراسیون در صورت تعطیلی بازی‌ها باید تکلیف تیم قهرمان و سقوط‌کننده‌ها را مشخص کند؟»، اظهار کرد: تمام لیگ‌های دنیا برای تعیین تیم قهرمان مشکل دارند. در ایران طبیعتاً پرسپولیسی‌ها دوست دارند اتفاقی که به سودشان است رخ دهد و در فوتبال اروپا هم می‌توان به لیورپول اشاره کرد. فکر می‌کنم در این زمینه بهترین تصمیم‌گیرنده فیفا باشد تا همه جوانب را بررسی کرده و یک تصمیم مناسب بگیرد.

سلطانی‌فر: نیمه اردیبهشت درباره لیگ برتر فوتبال تصمیم‌گیری می‌شود

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال مهدی تارتار لیگ برتر فوتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال مهدی تارتار لیگ برتر فوتبال فوتبال مهدی تارتار لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال بهترین تصمیم بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا

لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال از دید ستاره جوان بایرن مونیخ است.

طرفداری | جمال موسیالا ستاره جوان بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای جالب از بهترین بازیکنان تاریخ و همچنین بازیکن مورد علاقه‌اش صحبت کرده است.

تلویزیون باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای از جمال موسیالا می‌خواهد که بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال و همچنین بهترین بازیکن تاریخ را معرفی کند. از دید ستاره 21 ساله بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان، پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال عبارتند از:

لیونل مسی کریستیانو رونالدو پله دیگو مارادونا گرد مولر

در ادامه از موسیالا پرسیده می‌شود که از بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو کدام بازیکن بهترین تاریخ است که وینگر جوان بایرن مونیخ پاسخ می‌دهد:

برای من، [بهترین تاریخ] باید مسی باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • ژاوی داغ کرد: می‌خواهند با اعتبار من بازی کنند
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها