Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، محمد تقی زاده در تشریح نظر استانداری درباره اظهارنظرهایی برای اخذ عوارض برای ورود به محدوده طرح ترافیک، گفت: در شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور مصوب شد محدوده طرح ترافیک لغو شود و ستادملی مبارزه با کرونا نیز این تصمیم را مصوب کرد. به این ترتیب این طرح ترافیک ملغی و تا اطلاع ثانوی اجرا نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: وقتی چنین طرحی نداریم شورای شهر تهران چگونه و از کدام طرح می خواهد عوارض دریافت کند؛ بی تردید تصمیمات ستادملی مبارزه با کرونا ویروس برای تمامی دستگاه ها لازم الاجرا است. بر همین اساس در تهران محدودیت طرح ترافیک را تا اطلاع ثانوی نداریم.

به گزارش ایسنا، امروز(یکشنبه 31 فروردین ماه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، محمد علیخانی رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران درباره اخذ عوارض برای ورود به محدوده طرح ترافیک با توجه به عدم اجرای آن درپی شیوع کرونا گفته بود: «در این رابطه دو مقوله باید مورد توجه قرار گیرد یکی تعداد مجوزهایی است که برای طرح ترافیک صادر می‌شود که روزانه حدود 103 هزار مجوز است و این امر مصوبه شورای ترافیک تهران بوده و تعداد مجوزهای ورود به طرح ترافیک در اختیار شورای شهر نیست و مقوله دوم در خصوص عدم دریافت عوارض ورود به طرح ترافیک نیز که در اختیار شوراست، بحث عوارض است که در حقیقت محدوده طرح ترافیک و عوارض آن را شورای شهر تهران تعیین می‌کند.»

وی افزود: «با توجه به این که این مسئله مصوبه قانونی دارد بخشش و یا تخفیف در آن نیازمند مجوز شورا است؛ لذا باید شهردار تهران در صورتی که می‌خواهد این عوارض را نگیرد به شورا لایحه ارسال کند.»

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران کرونا کرونا ویروس محدوده طرح ترافیک شهر تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، امیر بهرامی هدف از این رویداد ترغیب دانش‌آموزان وشهروندان به رعایت فرهنگ ترافیک، استفاده از حمل و نقل عمومی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به عابرین پیاده، موتورسواران برشمرد.

او تصریح کرد: راهبرد افزایش ایمنی در حمل و نقل و کاهش تصادفات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است و در همین راستا اهتمام تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله، آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان تبلیغات، صداوسیما، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها را می‌طلبد.

سرپرست سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان یکی از افراد اصلی هدف در آموزش‌های ایمنی ترافیکی هستند، گفت: این طرح تا اواخر خرداد ماه امسال نیز در پارک ترافیک شهرداری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • موسوی پور: طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد