Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در جلسه مشترک با روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان رضوی که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت پزشکان و کادر درمانی در مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: نقطه‌ای که شما قرار دارید، صف اول مجاهده است که ان‌شاءالله زحمات و مجاهدات شما مورد قبول احدیت قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اهمیت تداوم مراقبت‌های بهداشتی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: نحوه اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی نیز که همه دوستان به‌عنوان یک مشکل به آن اشاره کردند، یک مسئله کشوری است که بیش از همه کشور، تهران به آن مبتلا شده؛ امروز با کرونا زندگی می‌کنیم و باید زندگی را با این بیماری تطبیق دهیم، مسؤولان باید برنامه‌ریزی کنند که این طرح فاصله‌گذاری به‌خوبی اجرا شود.

وی با بیان این‌که امروز در تمام دنیا به‌عنوان یک کشور موفق در مدیریت و مهار کرونا شناخته می‌شویم، خاطرنشان کرد: همه این موفقیت‌ها مرهون تلاش و زحمت شما عزیزان در عرصه بهداشت و درمان است؛ این افتخاری برای اسلام است که تمدن نوین اسلامی در مقابل تمدن غرب در یک میدان رقابت برنده شد و معلوم شد که تمدن نوین اسلامی مقدم بر تمدن غرب هست.

آیت الله علم الهدی کاهش تعداد مبتلایان و مرگ‌ومیر این بیماری در استان را یک موفقیت برای سیستم درمان کشور و استان دانست و گفت: شما، مجاهدان عزتی هستید که برای اسلام ایجاد شد.

نماینده‌ ولی‌فقیه در خراسان رضوی بر لزوم اجرای پروتکل‌های بهداشتی و درمانی ابلاغ‌شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا تأکید کرد و افزود: در رعایت قوانین و اصول بهداشتی تفاوتی بین افراد نیست و همه باید این قوانین و اصول را رعایت کنیم.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، یادآور شد: هر روز که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد اجتماعات مذهبی و مساجد برقرار شود، طبیعی است که این اجتماعات با رعایت پروتکل‌های لازم، برپا می‌شود اما تا آن زمان، هیچ اجتماع مذهبی برپا نمی‌شود.

کد خبر 502880 برچسب‌ها كرونا در ايران سید احمد علم الهدی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران سید احمد علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # سریال پایتخت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • واکنش سازمان غذا و دارو به توصیه به مصرف آب چاه
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • به جای واکنش احساسی، چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان دهیم
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان