Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در بسته خبر‌ی خبرهای انتظامی امروز ۳۱ فروردین خبرهایی از دستگیری ۳ باند سرقت سیم و کابل، کشف مواد مخدر، پایان دادن به قدرت نمایی شرور سابقه دار در کرمان و غیره را  بخوانید. 

کشف ۲۶۰ کیلوگرم موادمخدر از پژو ۴۰۵

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۶۰ کیلوگرم موادمخدر در عملیات ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان منوجان، استان اصفهان و شهرستان رودان با دستگیری ۲ سوداگر مرگ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عبدالرضا ناظری افزود: در راستای مبارزه شبانه روزی باسوداگران مرگ، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با همکاری و پشتیبانی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر منوجان و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی که قصد انتقال مقادیری مواد مخدر به وسیله ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ از مرز‌های شرقی به سمت مرکز کشور را داشتند، مطلع شدند.

او با اشاره به استقرار نیرو‌ها در مسیر‌های احتمالی قاچاقچیان افزود: راننده‌های این خودرو‌ها به محض مشاهده ماموران و بدون توجه به اخطار و ایست پلیس با افزایش سرعت و حرکات مارپیچ اقدام به فرار کردند که پس از یک تعقیب و گریز نهایتا قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیده و خودرو‌ها توقیف و متهمان دستگیر شدند.

سردار ناظری بیان داشت: در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۳۰ کیلوگرم تریاک، ۱۳۰ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش کشف و ۲ نفر متهم در این خصوص دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گفت: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

انهدام ۳ باند سرقت سیم و کابل با ۳۷ فقره سرقت در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از انهدام ۳ باند سرقت سیم برق فشار قوی و کابل‌های مخابراتی و کشف ۳۷ فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ محمدرضا فداء گفت:درپی وقوع چندین فقره سرقت سیم‌های برق فشار قوی و کابل‌های مخابراتی در سطح استان کرمان، ماموران انتظامی این فرماندهی اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

او افزود: بدین منظور، ماموران تخصصی بخش چترود و کلانتری‌های ۱۶ و ۳۴ فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی در حین گشت زنی‌های شبانه و هدفمند، موفق شدند ۳ باند حرفه‌ای با ۹ نفر سارق را شناسایی و در ۳ عملیات جداگانه آن‌ها را در حین سرقت غافلگیر و دستگیر کنند.

سرهنگ فداء با اشاره به توقیف ۳ دستگاه خودرو از متهمان تصریح کرد: ۲ نفر از متهمان که زن بودند با قرار گرفتن در برابر مدارک و مستندات پلیس در بازجویی‌های تخصصی ماموران به ۳۷ فقره سرقت سیم برق فشار قوی و کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان کرمان و شهرستان‌های همجوار اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی، یادآور شد: شهروندان ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی، در صورت مشاهده افراد مشکوک و خاموشی‌های بی مورد که در محدوده محل سکونت آنان رخ می‌دهد را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارقان سابقه دار پلاک خودرو‌ها حین سرقت

فرمانده انتظامی جیرفت از دستگیری سارقان حرفه‌ای پلاک‌های خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا محمد رضایی گفت: ماموران کلانتری ۱۲ شهید بهشتی، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی مشاهده کردند ۲ نفر سارق با سوء استفاده از تاریکی شب در حال باز نمودن پلاک‌های یک دستگاه خودرو پراید هستند که ماموران سریعا اقدام به دستگیری و انتقال سارقان به مقر انتظامی کردند.

او در ادامه افزود: سارقان معمولا با سرقت پلاک خودرو‌ها و سوء استفاده از این نوع پلاک ها، اقدام به اعمال خرابکارانه و سرقت‌های مسلحانه می‌زنند که در بررسی سوابق این متهمان نیز مشخص شد، قبلا اقدام به ۹ فقره سرقت پلاک خودرو‌های شهروندان کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از اینگونه سرقت ها، لازم است مالکان وسایل نقلیه نسبت به نصب تجهیزات هشدار دهنده و دزدگیر بروی خودرو‌ها اقدام کنند.

کشف ۲ هزار و ۴۰۰ لیترمواد ضد عفونی کننده غیرمجاز در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از کشف ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده غیر مجاز  به همت ماموران گشت این فرماندهی از یک دستگاه خودرو خبر داد.
سرهنگ محمد مهدی کریمی گفت: در پی شیوع بیماری کرونا و سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب، واحد گشت این فرماندهی به یک دستگاه خودرو وانت سایپا مشکوک و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۷۰ عدد گالن بیست لیتری و هزار و ۲۰۰ عدد بطری ۵۰۰ سی سی مواد ضدعفونی غیر مجاز کشف کردند که در این رابطه یک متهم دستگیر و خودرو متوقف شد.

فرمانده انتظامی رفسنجان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده به دادسرا معرفی شد از شهروندان خواست: برای مبارزه همه جانبه با فرصت طلبان و سود جویان، هرگونه اخبار و موارد مشکوک را با شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند و در جلوگیری از پخش اقلام تقلبی و احتکار مواد مورد نیاز جامعه با پلیس همکاری کنند.

پلیس امنیت به قدرت نمایی شرور سابقه دار در فضای مجازی پایان داد

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان از دستگیری فردی از اراذل و اوباش سابقه دار که با سلاح گرم در فضای مجازی اقدام به قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ محمود پارسا گفت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری( مدظله العالی)  مبنی بر مقابله با عوامل ناامن کننده در فضای مجازی با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی، صفحه اینستاگرامی فردی از ارازل و اوباش معروف که اقدام به انتشار فیلمی از قدرت نمایی با سلاح‌های مختلف جنگی، بیان مطالب اهانت آمیز و دعوت به نزاع و درگیری می‌کرد، شناسایی و دستگیری نامبرده در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او بیان داشت: تیم ویژه‌ای از ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات فنی و شگرد‌های پلیسی موفق شدند متهم را که باعث تشویش اذهان عمومی و تهدید امنیت شهروندان شده بود را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ پارسا افزود: فرد مورد نظر دارای ۱۱ سابقه قبلی از جمله: نزاع و درگیری فردی و دسته جمعی، قدرت نمایی با سلاح گرم و سرد، اخاذی، تجاوز به عنف، سرقت به عنف، سرقت مسلحانه و تیراندازی ایذایی بوده است.

سرپرست پلیس امنیت عمومی در پایان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده  برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، خاطر نشان کرد: اخلال در نظم عمومی جزو خطوط قرمز بوده و پلیس با اشرافیت و اقتدار کامل با هر گونه بی نظمی و اخلال در نظم در چهارچوب مقررات برخورد خواهد کرد.

زوج قاچاقچی با ۵۷ کیلو شیشه در ریگان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان از دستگیری یک زوج قاچاقچی با ۵۷ کیلوگرم شیشه در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا تاج آبادی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری محور ریگان ایرانشهر به یک دستگاه خودروی پرادو حامل یک زوج جوان مشکوک و آن را  برای بررسی متوقف کردند.

او افزود: ماموران پلیس پس از انتقال خودرو به مقر انتظامی در بازرسی دقیق از آن، موفق شدند مقدار ۵۷ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف کنند.

سرهنگ تاج آبادی با بیان اینکه این زوج قاچاقچی قصد داشتند در قالب مسافرت خانوادگی این مواد را از شرق کشور به شهر‌های مرکزی منتقل کنند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشفوفه به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم شیرخشک قاچاق در انار

فرمانده انتظامی انار از کشف یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم شیرخشک قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا خلیلی نژاد گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان، حین کنترل خودرو‌های عبوری محور یزد-انار به ۲ دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

 او افزود: ماموران در بازرسی دقیق از خودرو‌های توقیفی، یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم شیرخشک قاچاق که از استان اصفهان به مقصد زاهدان بارگیری شده بودند را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان انار با بیان اینکه ارزش این محموله از سوی کارشناسان ۴۰ میلیون ریال برآورد شده، تصریح کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ خلیلی نژاد با تاکید بر اینکه پدیده قاچاق ضربه مهلکی به اقتصاد کشور وارد می‌کند، بر عزم جدی پلیس در برخورد با این پدیده تاکید و از شهروندان خواست، اخبار و اطلاعات خود را در خصوص قاچاقچیان کالا و سوخت با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

پرسنل نیروی انتظامی سیرجان 21 هزار سی‌سی خون اهدا کردند

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: کارکنان و پرسنل انتظامی این شهرستان  با حضور در پایگاه انتقال خون، 21 هزار سی‌سی خون خود را اهدا کردند.

 سرهنگ محمد رضا ایران نژاد گفت: کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان در اقدامی خداپسندانه،  21 هزار سی سی از خون خود را اهدا کردند تا با همدلی و همیاری، هم پای مدافعان سلامت برای کمک به بیماران قدم بردارند.

 انتهای پیام / م 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق کالا فرمانده انتظامی شهرستان پلیس مبارزه با مواد مخدر پلیس امنیت عمومی یک دستگاه خودرو شهرستان کرمان قدرت نمایی ماموران پلیس متهم دستگیر ۳ باند سرقت فقره سرقت سابقه دار خودرو ها سرقت سیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۸۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری سارق قطعات و محتویات داخل خودرو با ۲۷ فقره سرقت در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سنندج، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۵ سنندج با اشراف اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی یک سارق سابقه‌دار را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را در یکی از محلات حاشیه شهر سنندج دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده متهم به ۲۷ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: در این رابطه دو مال‌خر دستگیر شدند و متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 751453

دیگر خبرها

  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه