Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان بوشهر از وقوع یک قتل در برازجان خبر داد و گفت: عامل قتل شهروند برازجانی در فاصله زمانی کمتر از ۱۵ ساعت دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ فرمانده انتظامی استان بوشهر از وقوع یک قتل در برازجان خبر داد و گفت: عامل قتل شهروند برازجانی در فاصله زمانی کمتر از ۱۵ ساعت دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سردار واعظی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره تیراندازی منجر به قتل در شهر برازجان در ساعت ۱۳ روز شنبه، سریعاً مأموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان در محل حادثه حضور یافتند.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس پس از بررسی‌های اولیه، متوجه شدند شخصی با هویت معلوم در یک واحد مسکونی بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده و قاتل، فردی ۷۱ ساله بوده و صاحب منزلی است که قتل در آن رخ داده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: با بررسی‌های علمی و رصد اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی شهرستان دشتستان، متهم که فردی ۷۱ ساله بود را شناسایی و بامداد امروز با یک عملیات غافلگیرانه در یکی از شهرستان‌های استان فارس با همکاری پلیس آن استان دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی از متهم کشف شد.

وی افزود: برابر تحقیقات اولیه مقتول برای طلب مالی خود به منزل قاتل مراجعه و پس از بروز اختلاف، با استفاده از سلاح جنگی به قتل رسیده است.

سردار واعظی در ادامه گفت: متهم نیز در بازجویی‌های فنی به ارتکاب این جنایت اعتراف و اظهار داشته است که پس از درگیری لفظی با مقتول به دلیل اختلافات مالی با شلیک گلوله وی را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی، در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیراندازی قتل بوشهر دستگیری برازجان فرمانده انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی اشنویه از دستگیری دو سارق حرفه‌ای موتورسیکلت‌ در این شهرستان خبر داد.

علی توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در پی شکایت شهروندان در خصوص سرقت موتورسیکلت در اشنویه موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا و در تداوم طرح‌های امنیت محله محور با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اشنویه در عملیاتی ضربتی، دو نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار موتورسیکلت شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی اشنویه گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

توکلی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضائی شده و روانه زندان شدند.

کد خبر 751859

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • اختلافات شخصی عامل ربایش کودک ۱۸ ماهه در تالش
  • قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده در مریوان/ قاتل دستگیر شد
  • دستگیری محکوم متواری در گلوگاه
  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان