Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@03:22:14 GMT

مسابقات لیگ الماس 2020 به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۸۹۱۶

مسابقات لیگ الماس 2020 به تعویق افتاد

به دلیل شیوع ویروس کرونا، پنج مرحله نخست مسابقات دو و میدانی لیگ الماس «دایموند لیگ» 2020 به تعویق افتاد.

دایموند لیگ یا همان دایموند لیگ که هر سال جزو معتبرترین رقابت ها برای دوومیدانی کاران برتر جهان به حساب می آید، با تصمیم فدراسیون جهانی دوومیدانی به تعویق افتاد.

آنطور که سایت رسمی دایموند لیگ اعلام کرده پنج مرحله نخست این رقابتها که طبق روال هر ساله در کشورهای قطر، چین، سوئد، ایتالیا و مراکش برگزار می‌شد به دلیل همه گیری ویروس کرونا در سال 2020 به تعویق افتاد و تاریخ جدید به زودی از سوی این سایت اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این قرار بود مرحله دوم این مسابقات که همواره شاهد مصاف بهترین های دو و میدانی جهان با یکدیگر است، به میزبانی کشور چین برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا احتمال تغییر در محل برگزاری وجود دارد.

در رقابتهای لیگ الماس هشت ورزشکار برتر رنکینگ جهانی سال قبل (میلادی) با بهترین عملکردها و همچنین کسانی که از سوی کمیته برگزاری این مسابقات از آنها دعوت شود، مجاز به حضور در این میدان خواهند بود.

احسان حدادی از ایران در رشته پرتاب دیسک در سال های اخیر چند باری در لیگ الماس شرکت کرده و امسال هم در برنامه داشت که قبل از المپیک توکیو در این مسابقات حاضر شود./ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تعویق افتاد دایموند لیگ لیگ الماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، تنیس باز مازندرانی در مسابقات گرند اسمش عربستان با نتیجه ۳ بر صفر مقابل حریفی از بلژیک به برتری دست یافت.

نوشاد عالمیان با شروعی قدرتمندانه در نخستین بازی خود در مرحله نخست رقابت‌های گرند اسمش عربستان به مصاف سدریک دارنده رنکینگ ۸۹ دنیا از بلژیک رفت و با اقتدار ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

عالمیان در دو گیم ۱۱ بر ۵ و در گیم سوم ۱۱ بر ۳ پینگ پنگ باز بلژیکی را شکست داد و گام به مرحله دوم مسابقات معتبر گرند اسمش عربستان گذاشت.

پینگ پنگ باز ایران در این مرحله با برنده دیدار آندریاس لونکو با رتبه بندی ۸۸ جهان از اتریش و لیلیان باردت که صاحب رنکینگ ۱۱۸ دنیا از فرانسه رو به رو می‌شود.

دیگر خبرها

  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • عالمیان مسابقات گرند اسمش عربستان را با برد آغاز کرد
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین