Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علی رستمی فرماندار تربت حیدریه در نخستین جلسه کارگروه مشارکت‌های مردمی طرح کمک‌های مومنانه، با انتقاد از اینکه نباید مسئولان دولتی را در تشکل‌های مردم نهاد و فعالیت‌های مردمی به عنوان رئیس یا مسئول معرفی شوند، گفت: قبل از اجرای این طرح و در روز‌های نخستین شیوع ویروس کرونا، گروه‌های مردمی و جهادی، بسیجیان، طلاب و روحانیون و خیرین پای کار آمدند و نسبت به شناسایی و توزیع اقلام و بسته‌های معیشتی و بهداشتی اقدامات به موقع و متناسبی را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه عدم ساماندهی مشارکت‌های مردمی توازن در توزیع را بین نیازمندان رقم نزد، افزود: در این ایام برخی افراد نیازمند چندین بسته معیشتی از گروه های مردمی و مراکز نیکوکاری دریافت کرده اند  و این بسته‌های معیشتی به برخی هم اصلا نرسیده، لذا وظیفه ما و ارگان‌ها و نها‌ها  این است که با محوریت هر محله متضررین و نیازمندان شناسایی و ساماندهی کنیم.

فرماندار تربت حیدریه ادامه داد: چنانچه محوریت هر محله، مساجد و پایگاه‌های بسیج باشند، در این مکان ها، هیئت امنای مساجد، فرماندهان پایگاه‌های بسیج، هیئت امنای هیئات مذهبی، خیرین و نیکوکاران محل در یک اقدام هماهنگ افراد متضرر از شیوع کرونا و نیازمندان را شناسایی و خودشان اقدام به توزیع مشارکت‌های جمع آوری شده همان محل خواهند کرد، اقدامی که در طول دو ما قبل انجام شده که هم اکنون در حال اجرا می باشد و تنها نیازمند ساماندهی است.

انتهای پیام//ا.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک های مردمی فرمانداری گروه جهادی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تربت‌حیدریه گفت: ۴۲ قطعه از اراضی ملی در قالب نهضت ملی مسکن روستایی در روستای کلاته ثم بخش رخ قرعه کشی و به جوانان فاقد زمین و مسکن واگذار شد.

قناد افزود: مقرر شد به همه این افراد تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت با کارمزد ۴ درصد و باز پرداخت ۲۰ ساله اعطا شود.

او گفت:این متقاضیان بایدظرف یکماه پس از اخذ مجوز باید شروع به ساخت کنند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی