Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: سعی می کنم به حرفی که به بازیکنان زدم را اجرایی کنم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد سعادتمند در خصوص میزبانی از خانواده زنده یاد پورحیدری اظهار داشت:

ما طی روزهای گذشته میزبان تعدادی از پیشکسوتان باشگاه بودیم و امروز هم میزبان خانواده محترم پورحیدری بودیم و خوشحالم این عزیزان را می بینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در کنار آنها لحطات خوبی را برای باشگاه رقم بزنیم.

احمد سعادتمند با اشاره به موانعی که در باشگاه استقلال وجود دارد گفت:

ما از ۱۶ فروردین که مسئولیت را قبول کردیم تلاش کردیم با نشست های کارشناسی و دقیق عزیزانی را که لاقه دارند به استقلال کمک کنند را شناسایی کنیم. آن فردی که رزومه دارد و اهلیت دارد را شناخته و وارد مذاکره شدیم. باز هم می گویم به خاطر یک میلیارد توان هرگز باشگاه را ۱۰ میلیارد زیر قرض نمی بریم.

سعادتمند تصریح کرد:

چون باشگاه استقلال بزرگ است مدیون این یک میلیارد یا دو میلیارد نخواهیم بود و در تلاش هستیم از کسانی که صادقانه استقلال را دوست دارند جذب کنیم. کسانی که امتیازاتی به باشگاه بدهند در این بخش به ما کمک خواهند کرد. سعی می کنیم تا یکی ۲ هفته آینده این مساله را حل کنیم و این نوید را می دهم که با تمام توان و کمک پیشکسوتان و هواداران بتوانیم نتایج خوبی در شان استقلال کسب کنیم.

احمد سعادتمند  مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه مطالبات بازیکنان را کی پرداخت می کند گفت:

راستش در این ۲ هفته فقط یک بار مصاحبه کردم و امروز هم قصد مصاحبه ندارم. به احترام شما پایین آمدم ولی چیزی که قبلا گفتیم سعی می کنیم اجرایی کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه استقلال احمد سعادتمند باشگاه استقلال مدیرعامل باشگاه استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۹۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور

مهدی مهدی پور که به دلیل آسیب دیدگی ناچار به عمل جراحی شد، بلافاصله پس از عمل جراحی، فیزیوتراپی و برنامه‌های درمانی را شروع کرد.

مهدی پور هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا حوالی ساعت ۱۸ در کلینیک دکتر صادقی مشغول درمان است و امروز علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در این کلینیک، از ستاره مصدوم استقلال عیادت کرد.

 مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن قدردانی از زحمات دکتر مجید صادقی و علی ادبی، فیزیوتراپ مخصوص مهدی مهدی پور، برای این آبی پوش آرزوی سلامتی کرد و گفت امیدوار است هر چه زودتر مهدی مهدی پور را سلامت و سرحال در میادین فوتبال ببیند.

مهدی مهدی پور و پدرش که از فوتبالیست‌های سرشناس استان اصفهان و ذوب آهن بود نیز از علی خطیر تشکر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • با ورود هلدینگ خلیج فارس؛ اختیارات خطیر در استقلال محدود شد
  • اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد؛ نماینده هلدینگ همه کاره شد
  • تصمیم مهم مالک جدید در خصوص علی خطیر |‌ باد به پرچم نکونام می‌وزد
  • اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد/ نماینده هلدینگ همه کاره شد
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • عکس| تیپ مژده لواسانی در کنسرت روزبه بمانی