Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@23:31:51 GMT

از ساخت و ساز حمایت کنید

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۹۲۶۰

از ساخت و ساز حمایت کنید

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: یکی از راه های جذب سرمایه به شهر اصفهان حمایت از ساخت و ساز است که باید در این راستا وضعیت و بستر لازم ارتقا یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، آیت اله سید یوسف طباطبائی نژاد در دیدار شهردار اصفهان با اشاره به اینکه برای بهره مندی مردم از نتایج طرح های عمرانی و شهری باید تکمیل طرح های بزرگ در دستور کار قرار گیرد و در اختیار مردم باشد، اظهار کرد: پروژه های عمرانی یکی از راه های جذب سرمایه به شهر اصفهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: برخی از بلاها برای آزمودن مردم است و در این وضعیت باید صبر پیشه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان به دعای هفتم صحیفه سجادیه نیز اشاره و تصریح کرد: در این دعا امام سجاد خطاب به خداوند می فرماید؛ ای کسی که همه اشیاء به اراده تو هستند و همه آنها با اراده تو و بدون نیاز به گفتن، پیرو تو هستند، اگر اراده کنی، کسی کاری نمی‌تواند انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه افراد نیازمندی که از حمایت هیچ یک از نهادهای حمایتی برخوردار نیستند، از سوی قرارگاه مواسات شناسایی می شوند و مورد حمایت قرار می گیرند، اظهار کرد: این قرارگاه با محوریت نمایندگان ولی فقیه در استان ها و مساجد اداره می شود و یکی دیگر از اقدامات آن حمایت از شاغلانی است که در کسب و کار خود با مشکل روبرو شده اند.

پروژه های مناطق در کنار پروژه های بزرگ در حال اجرا است

در ادامه این دیدار، شهردار اصفهان با اشاره به اقدامات شهرداری اصفهان در بخش عمران شهری و ارایه گزارشی از وضعیت پروژه های عمرانی، گفت: یکی از برنامه های ما در این بخش، توسعه طرح های کوچک در داخل شهر در کنار ابرپروژه ها است.

قدرت اله نوروزی تصریح کرد: سال گذشته در حوزه عمرانی اقدامات خوبی توسط شهرداری اصفهان انجام شد که امسال قصد داریم پروژه‌های کوچک در داخل شهر اجرا شود.

قدرت اله نوروزی افزود: از بودجه چهار هزار و یکصد میلیارد تومانی سال گذشته شهرداری اصفهان حدود 91 درصد آن محقق شد که به دلیل همین روند، تصمیم گرفتیم بودجه امسال را به شش هزار میلیارد تومان افزایش دهیم.

وی ادامه داد: با این افزایش بودجه به دنبال روش های جدید برای تحقق بودجه در شرایط کنونی هستیم.

شهردار اصفهان از لزوم رعایت بهداشت از سوی شهروندان در شرایط شیوع کرونا سخن گفت و افزود: شهرداری علاوه بر عملیات ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهر، 120 هزار بسته شامل اقلام بهداشتی را میان شهروندان مناطق کمتر برخوردار توزیع کرده است.

وی به پیشرفت مطلوب طرح سالن گلستان شهدای اصفهان به همت شهرداری هم اشاره کرد و گفت: سعی ما بر این است تا این طرح در شهریورماه سال جاری در اختیار شهروندان قرار گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت و بهبود وضعیت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گرو همکاری و مشارکت های مردمی و سازندگان است گفت: دولت در حال حاضر با عرضه زمین و در اختیار قرار دادن این اراضی به متقاضیان و پرداخت تسهیلات ساخت روند را برای ورود بیشتر متقاضیان فراهم می‌کند.

وی افزود:  حدود ۲میلیون و ۵۰۰هزار پروژه نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که دولت می تواند با استفاده از ظرفیت های مردمی و عرضه زمین  این پروژه ها را  تا پایان دولت سیزدهم تحویل دهد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن توضیح داد: در حال حاضر روند ساخت یکی از سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن به مساحت ۵۶۰ هکتار ظرفیت ساخت بیش از ۳۰ هزار واحد مسکونی را در خود دارد.

وی یادآور شد: حضور مردم در پروژه های نهضت ملی مسکن زمینه ساز تسریع در اجرای خانه های ویلایی و پروژه های کوتاه مرتبه می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: شهرک پرنیان در ۲۰ کیلومتری پردیسان محدوده امامزاده عبدالله (ع) قرار دارد که در آن دو مجموعه مجزا احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مدیران استان طرح نهضت ملی مسکن را به عنوان یک اولویت و برنامه اساسی پیگیری می‌کنند، ادامه داد: در  شهرهای مرکزی  کشور روند ساخت۷۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • دبی، میزبان بزرگ‌ترین پروژه‌های خاورمیانه
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • کابوس تورم در تعقیب متقاضیان طرح نهضت ملی
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • به‌روزرسانی نقشه راه هوشمندسازی شهرداری اصفهان
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • ساخت تونل عمودی 1.5 برابر برج میلاد توسط ایرانی‌ها
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر