Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدعلی موهبتی روز یکشنبه در حاشیه نهمین نشست ویدیو کنفرانس "ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا" که به ریاست دکتر روحانی رییس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: طرح فاصله گذاری اجتماعی بنا به تصمیم ستاد ملی کرونا تا زمانی که شرایط و وضعیت این بیماری تثبیت شود ادامه خواهد داشت لذا بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا این طرح تا نیمه اردیبهشت تمدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مردم سیستان و بلوچستان براساس فرهنگ و رسوم رایج در استان به مسائلی همچون صله ارحام، دید و بازدیدها، مراسم عزاداری و شادی و سایر برنامه‌های قومی و قبیله‌ای اهمیت زیادی قائل هستند اما در این مدت برای حفظ سلامت دیگر شهروندان و جامعه این موارد را موقتا کنار گذاشته‌ و همراهی بسیار خوبی با طرح فاصله‌گذاری اجتماعی داشته‌اند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان از مردم و خیران استان خواست، ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی، به جای برپایی مجالس و سفره‌های افطاری، هزینه این نذورات و مراسم را به دست نیازمندان واقعی برسانند.

وی همچنین از بازگشایی مشاغل دارای ریسک متوسط مانند فروشگاه ها، پاساژها و بازارچه‌های مسقف از فردا اول اردیبهشت ماه به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و بیان کرد: چنانچه در این اماکن شغلی پرخطر وجود دارد مسلما آن واحد کسب همچنان تعطیل خواهد بود.

موهبتی تاکید کرد: ورزشگاه‌ها، اجتماعات ملی و مذهبی، مراسم عزاداری و شادی، رستوران ها و سایر مشاغل پر ریسک همچنان تعطیل خواهد بود و پاساژها نیز فقط تا ساعت ۱۸ هر روز مجاز به فعالیت هستند و بعد از این ساعت باید تعطیل شوند.

 رییس ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا از همکاری و همراهی علما و روحانیون تشیع و تسنن استان با طرح فاصله گذاری اجتماعی، گروه های جهادی و خیرین که در زمینه تولید ماسک، مواد ضدعفونی و ضدعفونی اماکن همکاری دارند و همچنین از مجموعه کادر بهداشت و درمان استان که به عنوان خط مقدم جبهه مقابله با بیماری کرونا فعالیت می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.

همچنین در این جلسه معاونان استاندار و تعدادی از مدیران و فرمانداران سیستان و بلوچستان به ارایه گزارش عملکرد سال گذشته و نقطه نظرات خود پرداختند.‌

برچسب‌ها ویروس کرونا سیستان و بلوچستان احمدعلی موهبتی  استاندار سیستان و بلوچستان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان ویروس کرونا سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان طرح فاصله گذاری اجتماعی مقابله با بیماری کرونا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بانوان الگو و نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند و باید در راستای ترویج و تقویت فرهنگ اعتماد به موفقیت زنان در مدیریت و فعالیت‌های صنفی جامعه تلاش کرد و در این راه بیان عملکرد خوب آنان درعرصه‌های مدیریتی ضروری است.

خلیل‌احمد سلامی در نخستین جلسه کمیته بانوان و خانواده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان که با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد ضمن تبریک هفته کار و کارگر اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی برای تکریم قشر‌های مختلف جامعه کار و تولید بعنوان جهادگران عرصه تلاش و خودکفایی است.
وی به نقش مهم بانوان در جامعه نیز اشاره کرد و افزود: بدون مشارکت جدی بانوان در عرصه‌های مختلف، توسعه پایدار محقق نمی‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: زمینه‌های مشارکت بیشتر بانوان در تشکل‌های کارگری و کارفرمایی فراهم است و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود از آنها حمایت می‌شود.
وی از حمایت مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان از بانوان کارآفرین خبر داد و افزود: زنان و دختران این استان بواسطه فرهنگ و پیشینه تاریخی مستحکم، از توانمندی‌هایی برخوردار هستند که می‌بایست مورد توجه قرار گیرد و حمایت شوند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان هم در این جلسه اظهار کرد: تشکیل هیات اندیشه ورز متشکل از بانوان عضو تشکل‌های کارگری و کارآفرینان می‌تواند در پیگیری مسائل این قشر پر تلاش و اثرگذار مهم باشد.
زهرا ابراهیمی گفت: در سال‌های اخیر دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تلاش کرده است با همکاری دستگاه‌های مرتبط از جمله اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حمایت‌هایی را از بانوان این خطه انجام دهد.
وی افزود: حضور بانوان استان در نمایشگاه‌های مختلف ملی و بین‌المللی، برگزاری همایش و نشست‌های تخصصی با زنان تاثیر گذار و تقویت کمیته‌های بانوان دستگاه‌های اجرایی از جمله برنامه‌های دفتر امور بانوان و خانواده استانداری است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند