Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اثر وقوع سیل در منطقه اندوهجرد ۳ کیلومتر از شبکه انتقال برق مناطق سیل‌زده کاملا تخریب شده و تلاش برای برق‌رسانی به این روستاهای سیل‌زده ادامه دارد. ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، بارش شدید باران آخر وقت پنجشنبه و بامداد روز جمعه هفته گذشته در منطقه شهداد و گلباف از توابع استان کرمان باعث طغیان رودخانه‌ها، جاری شدن سیل و بسته‌شدن راه ارتباطی تعداد زیادی از روستاهای منطقه و آبگرفتگی معابر، منازل مسکونی و باغات کشاورزی شده و خسارات فراوانی به جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با فروکش کردن سیلاب‌ها و امکان حضور ماشین‌آلات سنگین در منطقه ترمیم شبکه انتقال برق آغاز شده و تلاش برای برق‌رسانی به روستاهای سیل‌زده اندوهجرد و گلباف ادامه دارد.

محمود شهبا مدیر‌عامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: برق روستاهای آسیب‌دیده به صورت موقت و توسط دیزل ژنراتور وصل شده و نیروهای اداره برق برای برق‌رسانی دائم به منطقه فعالیت می‌کنند.

کرمان| ویرانی سیل در روستای "جهر" اندوهجرد به روایت تصویرنماینده ولی‌فقیه در استان کرمان از منطقه سیل‌زده "اندوهجرد" بازدید کرد+ تصاویرآخرین اخبار از سیل در استان کرمان| قطع راه‌های روستایی در شهداد و گلباف / برقراری ارتباط ‌تلفنی مناطق سیل‌زده / خطر سیلاب هنوز مردم را تهدید می‌کند + فیلمفرماندار کرمان: سیل 800 هکتار از اراضی زراعی و باغی مناطق گلباف و شهداد را تخریب کرد

مدیر‌عامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان افزود: بین 20 تا 30 تیر برق بر اثر سیل آسیب جدی دیده و برخی تیر برق‌ها هم کج شدند که امکان اصلاح آنها وجود دارد و در مجموع به 3 کیلومتر شبکه انتقال برق در مناطق سیل‌زده شهداد و گلباف به طور کلی آسیب وارد شده است.

گزارش و عکس از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/ ز

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط سیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس برای برق رسانی استان کرمان سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز

ایسنا/قم مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با بیان اینکه روزانه حدود ۱۰۰ هزار نفر توسط ناوگان اتوبوس‌رانی جابجا می‌شوند، گفت: ناوگان حمل‌ونقل عمومی نجات‌دهنده بسیاری از مسائل ازجمله مصرف سوخت، ترافیک، آلودگی هوا و ... است.

علی نیک با اشاره به اینکه آموزش رانندگان اتوبوس‌رانی به‌صورت اجباری دنبال می‌شود، اظهار کرد: روزانه حدود ۱۰۰ هزار نفر توسط ناوگان اتوبوس‌رانی جابجا می‌شوند.

وی با بیان اینکه تلاش داریم متوسط تعداد جابجایی مسافر را افزایش دهیم، ابراز کرد: هدف ما این است که حداکثر پیاده‌روی یک شهروند برای رسیدن به ایستگاه ۴۰۰ متر باشد و تلاش داریم هرچه سریع‌تر این هدف را محقق کنیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با اشاره به اینکه احداث ایستگاه‌های سبز توسط شهرداری‌های مناطق در حال انجام است، مطرح کرد: تمام تلاش‌ها بر این است که مردم استقبال بیشتری از حمل‌ونقل عمومی داشته باشند.

نیک خاطرنشان کرد: دو خط رایگان گردشی اطراف حرم با ۶ دستگاه اتوبوس داریم که ماهانه حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه‌ دارند و خودروهای برقی نیز در سه مسیر اطراف حرم به‌صورت رایگان ارائه خدمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه سیستم مدیریت شهری به دنبال خدمت به مردم است، مطرح کرد: سال گذشته سازمان اتوبوس‌رانی ۱۸۵ میلیارد تومان بودجه داشت که بیش از ۹۰ درصد اعتبارات در بخش درآمدها و هزینه‌ها محقق شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با اشاره به اینکه برای سال جاری نیز ۲۷۵ میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده است، عنوان کرد: به همکاران سیستم اتوبوس‌رانی قم نمره قبولی می‌دهیم چراکه هر شب پس از پایان سرویس اتوبوس‌رانی نظافت و تأمین سوخت اتوبوس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش داریم با تکنولوژی پیش برویم تا خدمات مناسبی به مردم ارائه کنیم، خاطرنشان کرد: دوربین‌های نظارتی در ایستگاه‌ها و اتوبوس‌ها نصب‌شده تا بهترین خدمات ارائه شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نیک در پایان یادآور شد: در سال گذشته سامانه پیامکی نیز راه‌اندازی کردیم که مردم به راننده، خودرو و نظافت  نمره دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • ایجاد امید با روایت‌گری درست وظیفه همه مدیران است
  • خلجی: آرایش دشمن رسانه‌ای است
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان