Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@20:28:35 GMT

۱۶ هزار تن شکر و برنج به استان تهران اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۹۴۷۸

۱۶ هزار تن شکر و برنج به استان تهران اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار ایرنا، «حشمت اله عسگری» روز یکشنبه در جلسه تنظیم بازار با اشاره به اینکه جلسات تنظیم بازار هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود گفت: اولویت اساسی این جلسات نظارت بر کالاهای اساسی است و مجموعه گزارش دستگاه های مختلف نشان می‌دهد که بازار باثبات است.

وی افزود: موجودی انبارها خوب است و از جهت ذخیره سازی کالا مشکلی نداریم، همچنین در مورد تامین اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان ۸ هزار تن شکر و ۸ هزار تن برنج در اختیار استان تهران قرار گرفته که قیمت آن نیز افزایش پیدا نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران ادامه داد: قیمت خرما هنوز تعیین شده اما در مورد زولبیا حداکثر ۲۰ درصد افزایش قیمت خواهد داشت و بقیه کالاها با قیمت قبلی ارائه می شوند که در اختیار شبکه توزیع قرار می گیرد.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: تاکید ما بر استفاده از ظرفیت آی تی و اینترنت در توزیع کالاهای اساسی است چرا که شبکه توزیع نیاز به اصلاح دارد و در این زمینه استان تهران به پایلوت فروش اینترنتی کالاهای اساسی تبدیل می شود.

به گفته وی، این اقدام نقطه عطفی در نظام توزیع است که البته استفاده از آی تی و ظرفیت اینترنت در همه بخش‌های اقتصادی استان مورد تاکید است.

عسگری با اشاره به لزوم سرعت بخشیدن به تعیین تکلیف پرونده‌های تعزیرات تاکید کرد: در یک ماه گذشته ۶ هزار پرونده تعزیراتی تشکیل شده که باید تعیین تکلیف شود به علاوه در ماه مبارک رمضان نیز طرح تشدید نظارت‌ها دنبال می‌شود.

برچسب‌ها استانداری تهران شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری تهران شهر تهران استانداری تهران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم

مهدی محمدخانی مدیرعامل انتشارات روایت فتح در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز گفت: این انتشارات در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران با نزدیک به ۲۵۰ اثر حضور پیدا خواهد کرد که از این تعداد ۱۴ کتاب چاپ اولی داریم و از همین ۱۴ کتاب، تعداد ۵ اثر در ایام نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: به دلیل استقبال بالای مخاطبان ۴۰ کتاب تجدید چاپ داریم که تلاش کردیم به نمایشگاه کتاب تهران برسد.

محمدخانی با بیان اینکه بخشی از کتاب های ما مرتبط با موضوع فلسطین و ضدصهیونیسم است تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع فلسطین و غزه، دو کتاب «کاپوچینو در رام‌الله» نوشته سعاد امیری و ترجمه لیلا حسینی و «جنگ بدون صلح» نوشته نصرت الله محمودزاده کتاب‌هایی هستند که تجدید چاپ شده و در ایام نمایشگاه برنامه های ویژه‌ای برای این دو کتاب خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در ایام نمایشگاه کتاب تهران تعداد ۱۰ جشن امضا برای ۱۰ کتاب انتشارات روایت فتح برگزار خواهیم کرد افزود: ۴ برنامه رونمایی و تبیین، یک برنامه رونمایی کتاب‌های صوتی ۷جلدی «زندگی»، افتتاحیه دوره دوم آموزشی محققین و نویسندگان با عنوان «دامون»، ویژه برنامه کتاب‌های شهدای فاطمیون در سالروز تاسیس لشگر فاطمیون در روز ۲۰ اردیبهشت از جمله برنامه های انتشارات روایت فتح در ایام نمایشگاه کتاب تهران خواهد بود.

مدیرعامل انتشارات روایت فتح تصریح کرد: در ایام نمایشگاه کتاب غرفه انتشارات روایت فتح هر روز به یکی از شهدا اختصاص دارد که برای آن شهید و کتاب هایی که از آن شهید داریم برنامه های متنوعی از قبیل تخفیف ویژه، مسابقات مختلف تدارک دیدیم که انشاالله در خدمت مردم باشیم.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229634 برچسب‌ها کتابخوانی فلسطین

دیگر خبرها

  • مرثیه‌ای برای رنج شالیکاران گیلانی/ برنجی که فروش نمی‌رود‌
  • دلالان نقره داغ شدند؛ تعیین قانون قیمت‌گذاری در بازار مسکن
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • کف و سقف قیمت مسکن و اجاره تعیین می‌شود
  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد