Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: برخی افراد با فعالیت‌های زیرزمینی نسبت به تولید ماسک‌های غیربهداشتی اقدام می‌کنند که دستگاه قضایی باید با آن‌ها برخورد کند. ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، محمدمهدی شهریاری عصر امروز در سی و یکمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا با تاکید بر اینکه تمامی تلاش‌ها برای تامین نیازهای سلامت‌محور به کار گرفته شده است، اظهار کرد: خوشبختانه در تامین اقلام ضدعفونی و تجهیزات پزشکی کمبودی در استان وجود ندارد و کمبودهای موجود در ماسک و دستکش نیز از طریق افزایش تولید و نیز واردات داخلی و خارجی به زودی برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: برخی افراد با فعالیت‌های زیرزمینی نسبت به تولید ماسک‌های غیربهداشتی اقدام می‌کنند که دستگاه‌های مربوطه باید با آن‌ها برخورد و مردم نیز از ماسک‌های غیر‌استاندارد به‌منظور حفظ سلامت ‌استفاده نکنند.

وی در ادامه به روند فعالیت‌های عمرانی برای پایان‌بخشی به 10 پروژه شاخص استان در بهار امسال اشاره کرد و افزود: در این راستا تجهیزات بیمارستان تکاب آماده شده و مقرر است تا به زودی به فرمانداری این شهرستان تحویل شده تا مراحل نصب آغاز شود.

روزانه 100 هزار ماسک در استان هرمزگان تولید و توزیع می‌شودفراخوان مسابقه «طراحی ماسک بهداشتی» منتشر شدتلاش فرماندار آمریکایی برای خرید ماسک از چین دور از چشم ترامپ

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به رعایت کامل طرح فاصله‌گذاری هوشمند تصریح کرد: در این راستا مردم تا به امروز با همه سختی‌ها و تنگناهای اقتصادی در اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند همکاری مطلوبی داشته‌اند.

وی در ادامه نیز با اشاره به ساعات کاری ادارات گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا ساعات کار ادارات از اول اردیبهشت ماه از 7:45 تا 14:45 است.

شهریاری در ادامه با بیان اینکه آغاز به‌کار و تداوم فعالیت صنوف در گرو ثبت‌نام در سامانه سلامت وزارت بهداشت است اظهار کرد: در این راستا ادارات دولتی و واحدهای صنعتی و خدماتی نیز باید در این سامانه ثبت نام کنند در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می شود.

استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت افزایش تعداد آزمایشات سرپایی کرونا تاکید کرد و افزود: با افزایش آزمایشات افراد مبتلای بیشتری شناسایی و با پایش آنها از شیوع بیشتری بیماری جلوگیری می شود.

انتهای پیام/7548/ ز

R7548/P/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه های پیش یابی و با فعالیت متناوب امواج بارشی، رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش باد گاهی شدید و احتمال گرد و خاک  و در نقاط مستعد بارش تگرگ  همراه با تندباد لحظه ای تا اوایل هفته آینده پیش بینی می شود.

محمدپور افزود: علاوه بر آن احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها، احتمال برخورد صاعقه و خسارت به سازه های موقت در اثر تندباد لحظه ای وجود دارد.

توصیه می شود دستگاههای اجرایی آمادگی آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیل ها را داشته باشند.

وی ، شهروندان خواست در این مدت از تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری نموده و احتیاط در فعالیتهای کوهنوردی، ترددهای شهری و جاده ای، محکم سازی سازه های سبک، گلخانه ها و بنرهای تبلیغاتی و توجه به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی را مد نظر قرار دهند.

 

 

دیگر خبرها

  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد