Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، «محمد جواد رشیدی» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۱ تهران با اشاره به شیوع ویروس کرونا و الزام ماندن شهروندان در خانه گفت: در راستای ایجاد بستری مناسب برای ایجاد نشاط، غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها در دوران قرنطینه، فعالیت مفید هنرمندان تئاتر و همچنین حمایت از شعار «در خانه بمانیم»، نسبت به راه اندازی و برگزاری جشنواره مجازی تئاترخانوادگی با شعار " هرخانواده یک گروه تئاتر " بامشارکت و همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگی شهرداری تهران اقدام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی افزود: شهروندان با اجرای تئاتر با موضوعات: "چگونه کرونا را شکست بدهیم"، "در خانه بمانیم"، "چگونگی رعایت فاصله اجتماعی و چگونه به سلامت رسیدن در ایام کرونا"، می توانند در این جشنواره مشارکت کنند.

وی با بیان نظارت و داوری متخصصان حوزه هنری به این جشنواره افزود: افراد متخصص و نامدار حوزه تئاتر از جمله منوچهراکبرلو نمایشنامه نویس، کارگران و کارشناس ارشد پژوهش هنری و مدرس دانشگاه، لیلاکفاش زاده عضو شورای عالی کتاب کودک وسازنده عروسک دست سازکودک، امیرحسین شفیعی کارگران، نویسنده، زهرا مریدی نویسنده و کارگران نمایش های عروسکی و سامان خلیلیان کارگران، نویسنده و مدیر کانون تئاتر خیابانی به عنوان داوران این جشنواره برای بررسی آثار و انتخاب نمونه برتر فعالیت می کنند.

وی افزودخاطر نشان کرد: مشارکت کنندگان در دو دسته آماتور و حرفه ای می توانند آثارشان را به نشانی ejtemaei-۱۱ در شبکه های مجازی ارسال کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اجتماعی و فرهنگی تئاتر روابط عمومی شهرداری زهرا عروسک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: نشست مشارکت در بازآفرینی شهری به مناسبت هفته شوراها فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در شهر بهارستان با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود: با توجه عنایت به نام گذاری شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر" جهش تولید با مشارکت مردم" و به منظور تحقق این شعار اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در نظر دارد به مناسبت هفته شوراها نشستی با عنوان "مشارکت در بازآفرینی شهری" برگزار کند.

جنتی تصریح کرد: در واقع نشست مذکور به منظور تحقق شعار رهبری و سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر مردمی سازی جریان نوسازی مسکن که تبلور آن در احیا و بازسازی بافت های فرسوده با مشارکت شهروندان و حمایت دولت است برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به جایگاه رفیع شوراهای اسلامی شهرها و به مناسبت هفته شوراها فرصت را مغتنم دانستیم تا در جهت ایجاد هم افزایی و مطالبه گری و همچنین ارتباط تنگاتنگ اعضای شوراهای اسلامی شهرها با شهروندان این نشست را با عنوان " مشارکت در بازآفرینی شهری" و با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و مسئولان شهرستان رباط کریم، گلستان و شهر بهارستان فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت برگزار کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی