Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدباقر برقراری روز یکشنبه در بازدید از روند اجرایی مصلی ملایر اظهار داشت: در حال حاضر مصلی بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کار سفت‌کاری آن به اتمام رسیده است.

وی افزود: ساختمان فعلی مصلی با چهار هزار مترمربع در ۲ طبقه در حال اجرا است و تا این مرحله از روند اجرایی خیران بسیاری کمک کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ملایر با اشاره به قول مساعدت استاندار همدان برای کمک به تکمیل مصلی ملایر گفت: قرار بود استانداری همدان ۲ میلیارد تومان برای تکمیل مصلی کمک کند که تاکنون ۲۵ درصد از این رقم تخصیص یافته است.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه این کمک به صورت اوراق بوده است بیان کرد: از ۲۵ درصد مبلغ اختصاص یافته معادل ۵۰۰ میلیون تومان، تاکنون ۲۸۰ میلیون تومان آن جذب و صرف خرید مصالح شده است.

وی با بیان اینکه پیگیر جذب مابقی این کمک هستیم، ابراز امیدواری کرد: با حمایت و کمک مسوولان هر چه سریعتر این اعتبار تخصیص یابد تا شاهد تکمیل مصلی باشیم.

امام جمعه ملایر تاکید کرد: در صورت جذب کمک‌های بیشتر تا ۲ ماه آینده شاهد تکمیل مصلی ملایر خواهیم بود.

حجت الاسلام برقراری گفت: همچنان منتظر کمک‌های خیران هستیم و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب مصلی ۰۱۸۵۲۰۸۵۲۰۰۰۴ نزد بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۷۰۹۱ واریز کنند.

وی با اشاره به بروز مشکلات متعدد در مسیر تکمیل مصلی ملایر اظهار داشت: با توجه به نیاز شهروندان ملایری برای برگزاری برنامه‌های متعدد به ویژه نماز جمعه، آیین‌های فرهنگی و مذهبی، تصمیم بر آغاز تکمیل مصلی گرفته شد.

امام جمعه ملایر تکمیل مصلی را از اولویت‌های مهم شهر برشمرد و افزود: حدود ۲ ماه از ادامه روند تکمیل مصلی می‌گذرد و ستون‌ها، کف، گنبد و سایر قسمت‌های مصلی در حال تکمیل است.

حجت الاسلام برقراری با تاکید بر اینکه عزم مردم ملایر بر تکمیل مصلی است و همه پای کار هستند گفت: در طرح جدید مصلی تغییراتی ایجاد، تعداد زیادی از ستون‌های اضافی حذف و سالن انتهایی به فضای مصلی اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از خانواده‌های ملایری هزینه‌های مراسم ترحیم به ویژه ناشی از کرونا را وقف مصلی کرده‌اند افزود: طبق پیشنهادهای ارایه شده قرار است پس از ریشه‌کنی ویروس کرونا، مراسم تجمیعی باشکوهی برای تمامی درگذشتگان از کرونا که هزینه‌های خود را صرف کمک به مصلی کرده‌اند، در مصلی ملایر برگزار شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا امام جمعه خانواده کمک های مردمی نماز جمعه ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی حجت الاسلام مصلی ملایر تکمیل مصلی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۹۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت پاسداشت روز معلم، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با امام جمعه آباده و نماینده منتخب مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

امام جمعه آباده در این دیدار از استادان و معلمان به‌عنوان پرورش‌دهنده جوانان و نوجوانان یاد کرد و از آنان خواست این نسل آینده‌ساز را آگاه، بیدار، باایمان و بااخلاق رشد دهند و تعهد در قبال کشور را در وجود آنان نهادینه کنند.

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا دانا با بیان اینکه معلمی شغل انبیاء است، ادامه داد: معلمی موهبت بزرگ الهی تزکیه و تعلیم را نصیب معلمان گرانقدر کرده است.

وی با اشاره به نامگذاری ۱۲ اردیبهشت به‌عنوان روز معلم خاطرنشان کرد: این روز بزرگ مایه افتخار برای کسانی است که در جامعه از شأن والای معلمی برخوردارند.

امام جمعه آباده متذکر شد: اگر معلمی اهل تزکیه و علم‌آموزی نباشد، نمی‌تواند وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد و معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند و نیروی انسانی ارزش‌مدار تربیت و از همه ظرفیت‌های موجود در جامعه استفاده شود.

دانا با گرامیداشت یاد و خاطره اسوه عملی و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و شهدای معلم، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم