Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@18:29:45 GMT

پنجشنبه 4 اردیبهشت ماه؛ زمان واریز وام یک میلیونی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۹۸۶۶

پنجشنبه 4 اردیبهشت ماه؛ زمان واریز وام یک میلیونی

میرزایی گفت: افرادی که تا امشب ساعت ۱۲ کد ملی خود را پیامک کنند، روز پنجشنبه ۴ اردیبهشت ماه وام یک میلیون تومانی را دریافت می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دولت برای جبران صدمات ناشی از شیوع ویروس کرونا اقدام به برنامه ریزی جهت واریز وام یک میلیون تومانی به حساب سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس، هفته گذشته اعلام شد که سرپرستان خانوار با سیم کارتی که به نام خودشان است کد ملی خود را به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند.

در مرحله نخست اعلام شد که پایان مهلت ارسال پیامک تا امروز (۳۱ فروردین) بود اما این تاریخ تا یکشنبه هفته آینده یعنی هفتم اردیبهشت ماه تمدید شد.

حسین میرزایی، سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا درباره زمان واریز وام مذکور اظهار داشت: افرادی که تا امشب ساعت ۱۲ کد ملی خود را به ۶۳۶۹ پیامک کنند روز پنجشنبه ۴ اردیبهشت ماه وام یک میلیون تومانی را دریافت می‌کنند.

وی به مهر گفت: تاکنون ۳۲ میلیون پیامک ارسال شده که از این تعداد ۳۱ میلیون کد ملی معتبر فرستاده شده؛ این در حالی است که ما کلاً ۲۳ میلیون خانوار یارانه بگیر داریم و نهایتاً باید ۲۱ تا ۲۲ میلیون پیامک ارسال می‌شد.

میرزایی تصریح کرد: کسانی که مشمول این وام نباشند غربال می‌شوند؛ چراکه فقط یارانه بگیران می‌توانند از این وام استفاده کنند.

منبع: دانا

کلیدواژه: وام یک میلیون اردیبهشت ماه کد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه


به گزارش تابناک، برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی ، آسمان استان تهران امروز تا روز پنجشنبه (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت) قسمتی ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها بارش باران و وزش باد شدید، گاهی رگبار و رعد و برق و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت به‌ویژه در نیمه جنوبی و غرب استان وزش باد شدید، در پاره‌ای نقاط خیزش موقت گرد و خاک و گاهی کاهش دید مورد انتظار است.

از روز جمعه (۲۱ اردیبهشت) آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در ارتفاعات افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۲۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۹ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با احتمال رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد با احتمال رگبار و رعد و برق، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های میگون ۱۸.۳ میلیمتر، آبعلی ۱۳ میلیمتر، لواسان ۱۴.۵ میلیمتر، شمیرانات ۱۵ میلیمتر، دماوند ۹.۵ میلیمتر، فیروزکوه ۹.۲ میلیمتر، ژئوفیزیک ۸.۶ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۸.۴ میلیمتر، چیتگر ۸.۴ میلیمتر، شرق تهران ۷.۶ میلیمتر، شهریار ۷.۵ میلیمتر، فرودگاه امام (ره) ۷ میلیمتر، سنجش آلودگی فیروزکوه ۶ میلیمتر و ورامین ۲.۷ میلیمتر بارش دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • پاداش ۸۰ میلیونی استقلالی‌ها واریز شد
  • ارسال پیامک تذکر حجاب به ۳۲۱ سرنشین خودرو
  • زمان واریز وام تحصیلی نیمسال دوم ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشجویان علوم پزشکی
  • ساعت ۸ صبح پنجشنبه (فردا)، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی
  • تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه
  • افشای واریز ۷۰۰ میلیونی به حساب بانکی دخترِ کوچولو آقای خبرنگار! +تصویر
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کار‌های سکو‌های داخلی
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیونی به کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی
  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل