Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن بلژیکی سابق تیم فوتبال لاتزیو خاطره جالبی را درباره شوخی هم‌تیمی جنجال‌آفرینش که باعث مصدومیت و خانه‌نشینی یک ماهه او شد، بازگو کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گابی موندیگای ، هافبک بلژیکی سابق تیم فوتبال لاتزیو ۱۲ سال پس از جدایی‌اش از این تیم دلیل مصدومیت عجیبش در سال ۲۰۰۵ که او را برای مدتی از میادین دور نگه داشت، فاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موندیگای در گفتگو با جان‌لوکا دی‌مارتزیو مجری شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

من از سگ‌ها به شدت می‌ترسم و پائولو دی‌کانیو هم این موضوع را متوجه شده بود. چند روز قبل از اولین دربی شهر رم در آن فصل، پائولو تمام بازیکنان جدید تیم را به خانه‌اش دعوت کرد که من هم یکی از آن‌ها بودم. وقتی رفتم بلری، ایگلی تاره و والون بهرامی هم آمدند. ما با هم وارد محوطه خانه دی‌کانیو شدیم. او یک سگ نگهبان داشت که به یکی از درخت‌های باغچه بسته شده بود و دیوانه‌وار پارس می‌کرد. به همین دلیل به بقیه گفتم که از سر راه او کنار برویم. بعد رویم را برگرداندم و دیگر نمی‌توانستم ببینم دارد چه اتفاقی می‌افتد. ناگهان احساس کردم چیزی روی من پرید. شروع کردم به داد زدن و فریاد می‌زدم «سگ مرا گاز گرفت، سگ مرا گاز گرفت! بعد دیدم که او دی‌کانیوست که خواسته با من شوخی کند. آنقدر ترسیدم که عضله ران پایم گرفت و یک ماه خانه‌نشین شدم.»

گابی موندیگای در پاسخ به این سؤال که آیا سرمربی‌اش (دلیوروسی) از ماجرا مطلع شدریال گفت:

معلوم است که نه. آن اتفاق یک راز بود که بین ما ماند. تصور کنید اگر سرمربی می‌فهمید من چطور مصدوم شده‌ام ….

موندیگای ۳۸ ساله، سال ۲۰۰۸ از لاتزیو جدا شد و به بولونیا پیوست، تیمی که بیشترین بازی‌هایش در سری A را با آن انجام داد. او سال ۲۰۱۷ بازنشسته شد.

لاتزیو

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال لاتزیو لاتزیو تیم فوتبال لاتزیو تیم لاتزیو لاتزیو محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۹۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین

دروازه بان بلژیکی شانس این را دارد که همین فصل دوباره درون دروازه رئال مادرید بایستد. 

طرفداری | تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید پس از بهبودی کامل از دو مصدومیت زانو، آماده بازگشت برای بازی‌های پایانی فصل است. این خبر را کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، روز پنجشنبه اعلام کرد.

آنچلوتی با احتیاط در مورد وضعیت کورتوا صحبت کرد که به دلیل پارگی رباط صلیبی در ماه آگوست و پارگی مینیسک در ماه مارس، در این فصل بازی نکرده است. البته در دو بازی آینده این تیم مقابل رئال سوسیداد و بایرن مونیخ، بعید است خبری از حضور کورتوا باشد. با این حال، دروازه‌بان بلژیکی شاید بتواند از هفته آینده برگردد. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش گفت:

برای چینش تیم در آینده باید با دقت فکر کنم. خستگی را نمی توان نادیده گرفت. کورتوا حالش خوب است، هفته آینده در دسترس خواهد بود و می‌تواند مقابل کادیز بازی کند.

مصدومیت کورتوا ضربه سختی برای امیدهای رئال مادرید در این فصل تلقی می‌شد، اما لونین اوکراینی جانشین خوبی بوده است و در غیاب این بازیکن بلژیکی، خود را به عنوان انتخاب اول جلوتر از کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان سابق چلسی، ثابت کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • منتظر محمد مصدوم شد
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه