Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@19:47:22 GMT

موراتی بود لئو مسی به اینتر می آمد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۰۱۵۰

موراتی بود لئو مسی به اینتر می آمد

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا در مورد شایعات انتقال لئو مسی به اینتر صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخیر اخباری در مورد عدم رضایت لیونل مسی از ماندن در بارسا طرح شده و مانند همیشه از اینتر به عنوان یکی از مقاصد احتمالی او نام برده شده است. ماسیمو موراتی در دوران حضور در اینتر متخصص جذب ستاره های بزرگ بوده و بارها نام های درخشانی را به اینتر آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا روبرتو مانچینی که سابقه هدایت نراتزوری در دوران حضور موراتی را در کارنامه دارد، مدعی شد اگر هنوز او بر مسند کار بود بری خرید مسی تلاش می کرد.

 

 

روبرتو مانچینی گفت: "اگر در حال حاضر ماسیمو موراتی همچنان مالکیت باشگاه اینتر را در دست داشت، برای خرید لیونل مسی از بارسلونا تلاش می کرد. همانگونه که موراتی در گذشته موفق شد رونالدوی برزیلی را جذب کند که در آن مقطع یکی از بهترین مهاجم های دنیای فوتبال به شمار می آمد.

 

برخی روزنامه ها شایعاتی منتشر کرده اند که لیونل مسی از شرایطش در بارسلونا راضی نبوده و آنجا خوشحال نیست، اما شاید این اخبار واقعیت نداشته و لیونل مسی خواهان ماندن در بارسا بوده و خوشحال ترین فرد باشد."

لیونل مسی ماسیمو موراتی (مدیر باشگاه) اینتر میلان روبرتو مانچینی(سرمربی) تیم ملی ایتالیا بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی اینتر میلان روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا بارسلونا روبرتو مانچینی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس در هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا شامگاه یکشنبه ۱۶ اردیبهشت و در ورزشگاه المپیک شهر رم رو در روی هم قرار خواهند گرفت. رم با ۵۹ امتیاز در مکان پنجم و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارند و شاگردان «دنیله دروسی» در تیم رم امیدوارند تا در پایان فصل جاری بتوانند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

سایت «tuttojuve» خبر داد؛ «جانلوکا مانچینی» و سردار آزمون دو بازیکن تیم رم هستند که در دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا برابر بایرلورکوزن مصدوم شدند. هر دو بازیکن در روزهای اخیر ریکاوری خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. مانچینی از ناحیه دست همچنان احساس درد می‌کند اما مهاجم ایرانی رم امیدوار است تا در بازی حضور داشته باشد.

لازم به ذکر است که سردار آزمون به صورت قرضی در تیم رم حضور دارد و در پایان فصل باید به بایرلورکوزن آلمان باز گردد.

کد خبر 6096122

دیگر خبرها

  • کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!
  • اینتر میامی ۶-۲ نیویورک ردبولز؛ نمایشی ماورایی از فوق ستاره‌های MLS
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • دو رکورد جدید و نخستین دستاورد تاریخی لیونل مسی
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس
  • یک احتمال جذاب: آنخل دی ماریا به لیونل مسی ملحق می‌شود!
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد