Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   جلال عزیزی  بااشاره به تعطیلی دو ماهه سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شیوع کرونا، اظهار کرد: در این مدت به منظور ترغیب و تشویق مردم به ورزش کردن در خانه برنامه‌های مختلفی را در بستر فضای مجازی اجرا کردیم.

او  بابیان اینکه برای اجرای این برنامه‌ها قهرمانان، ورزشکاران و جامعه ورزش استان پای کار آمده اند، عنوان کرد: در این برنامه‌ها با تولید و انتشار محتوای آموزشی مردم را به انجام حرکات و فعالیت‌های ورزشی تشویق می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ورزش و جوانان استان بیان کرد: راه اندازی پویش‌هایی مانند "در خانه ورزش می‌کنیم" با مشارکت ورزشکاران مطرح استان  مسابقه مجازی "سلامتی و نشاط در خانه از سوی هیات همگانی و اجرای فعالیت صحیح ورزشی در شبکه زاگرس از جمله این برنامه هاست.

او در ادامه به تعطیلی تمامی رویداد‌های ورزشی تا پایان اردیبهشت اشاره کرد و گفت: با اتمام تعطیلات نوروزی برخی از باشگاه‌های استان اقدام به بازگشایی کردند که به آن‌ها تذکر دادیم و تعدادی از آن‌ها را هم پلمب کردیمدر این مدت ۶۲ باشگاه استان به دلیل تخلف و بی توجهی به اطلاعیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در وررش پلمب شدند.
انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان ویروس کرونا فضای مجازی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳

در حالی شورای شهر تهران در راستای استفاده حداکثری شهروندان از اماکن ورزشی شهرداری ، نرخ بلیط این مراکز برای سال ۱۴۰۳ مطابق تعرفه وزارت ورزش برای سال جاری در نظر گرفته است که تعرفه برخی از امکان بیش از ۱۰۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اعضای شورای شهر تهران در تاریخ هشتم اسفندماه سال 1402 ، بهای خدمات استفاده از مراکز ورزشی شهرداری تهران را به تصویب رساندند که در راستای حمایت از استفاده حداکثری شهروندان از این اماکن، نرخ بلیط این مراکز برای سال 1403 مطابق تعرفه وزارت ورزش برای سال جاری (1402) در نظر گرفته شد.

اما حالا با گذشت بیش از یک‌ماه از سال 1403 ، بررسی‌های میدانی خبرنگار تسنیم حکایت از آن دارد که تعرفه امکان ورزشی شهرداری تهران در برخی از مناطق تهران بیش از 100 درصد افزایش پیدا کرده است و در این بخش مسئولان شهرداری تهران در بخش ورزش پاسخگویی مناسبی را نسبت به این ارقام ندارند.

شهرداری تهران بهره‌برداری از اماکن ورزشی را به بخش‌های دیگر واگذار کند

نصب تعرفه در مجموعه‌های ورزشی شهرداری

زهرا شمس احسان؛ رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران، خواستار نصب تعرفه‌های ورزشی در تمامی مجموعه‌های ورزشی شهرداری شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی با ورزشکاران در مناطق مختلف شهر تهران، گفت: در این جلسات مشکلات و مسائل ورزشکاران بررسی و در قالب مصوبات پیگیری می‌شود.

رئیس کمیته ورزش شورا از اجرای برنامه حمایت از ورزش‌های قهرمانی و باستانی در برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش تسنیم، در حالی شورای شهر تهران تاکید بر نصب تعرفه در مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران تاکید کرده است که در برخی از امکان این تعرفه‌ها نصب نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش سراسری توجیهی آموزشی زائران خانه خدا -بوشهر
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • گفتگو با مجری و کارشناس ورزشی در خصوص زنده یاد مسعود اسکویی