Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-03@03:29:24 GMT

تیری آنری گل می‌زد نیستلروی ناراحت می‌شد!

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۰۲۸۳

تیری آنری گل می‌زد نیستلروی ناراحت می‌شد!

پل اسکولز، ستاره سابق یونایتد به تمجید از رود فان نیستلروی پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در سال های حضور نیستلروی در یونایتد، این ستاره هلندی رقابت تنگاتنگی با تیری آنری برای کسب عنوان آقای گلی لیگ جزیره داشت. پل اسکولز مدعی شد نیستلروی همیشه نگران درخشش و گلزنی مهاجم آرسنال بود و وقتی این اتفاق رخ می داد او ناراحت می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رود فان نیستلروی پیش از پیوستن به رئال مادرید در سال 2006، در 219 بازی برای یونایتد 150 گل به ثمر رساند.

پل اسکولز گفت: "من یک فصل به عنوان بازیکن شماره 10 در کنار رود فان نیستلروی در ترکیب منچستریونایتد بازی کردم و روزهای خوبی داشتم که به آنها علاقمندم. نیستلروی یک گلزن واقعا بی رحم است. او فقط برای گلزنی زندگی می کرد.

هرگاه نیستلروی موفق به گلزنی نمی شد، اولین کاری که بعد از بازی و سوار شدن در اتوبوس تیم می کرد این بود که ببیند آیا تیری آنری موفق به گلزنی شده است یا خیر. اگر تیری آنری گلزنی کرده بود، او در کل مسیر به سمت به خانه با کسی صحبت نمی کرد زیرا او محو و مجذوب عنوان بهترین گلزن نه فقط در یونایتد، بلکه در لیگ برتر، در جهان، در همه جا بود.

 

من عاشق قدرت تمام کنندگی او بودم. نگاه کنید، من کنار مهاجمان فوق العاده ای مانند اندی کول، دوایت یورک، تدی شرینگهام، اوله گونار سولسشر و همچنین رابین فان پرسی بازی کرده ام. اما برای من رود فان نیستلروی بهترین مهاجم بود."

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال آرسنال پل اسکولز تیری آنری تیری آنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو

زردپوشان شهر ریاض با گلزنی ستاره پرتغالی‌شان به دیدار پایانی جام حذفی عربستان صعود کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرونده دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نبرد تیم‌های النصر و الخلیج بسته شد که این بازی با برتری 3 بر یک النصر همراه بود.

کریستیانو رونالدو دو بار در دقایق 17 و 57 و سادیو مانو در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی گل‌های النصر را به ثمر رساندند و التاریس هم تنها گل حریف را در دقیقه 82 زد. رونالدو در دو بازی قبلی النصر موفق به گلزنی نشده بود.

النصر در فینال جام حذفی عربستان به مصاف الهلال می‌رود که شب گذشته (سه‌شنبه) با نتیجه 2 بر یک در خانه الاتحاد به پیروزی رسید.

بازی فینال 11 خرداد در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده میان النصر و الهلال برگزار خواهد شد. این دو تیم بیستم فروردین در نیمه نهایی سوپرجام عربستان به مصاف هم رفته بودند که در آن مسابقه که رونالدو از کوره در رفت و اخراج شد. النصر آن بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • فردیناند: وین رونی معتقد بود از فن نیستلروی بهتر است / فیلم
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • آنری: در مورد رئال مادرید، هزاران «اما و اگر» وجود دارد اما آن‌ها کار خودشان را می‌کنند
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!