Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@21:52:50 GMT

عکس ؛ ستاره با استعداد ایرانی سوژه چالش سایت گل شد!

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۰۲۹۹

عکس ؛ ستاره با استعداد ایرانی سوژه چالش سایت گل شد!

آرات حسینی که این روزها مورد توجه رسانه‌های اروپایی قرار گرفته، سوژه یکی از ۶ شخصیت چالش Six Fanarts از سوی سایت گل شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرات حسینی ، کودک ورزشکار ایرانی که به دلیل ویدیوی منتشر شده از خود در فضای مجازی و تمجید لیونل مسی از او، شهرت زیادی را در جهان به دست آورده، سوژه یکی از ۶ شخصیت چالش Six Fanarts از سوی سایت گل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این چالش، هر گرافیست از دیگران درخواست می کنند تا ۶ شخصیت محبوب و مشهور را به او معرفی کنند و آن گرافیست در یک صفحه ۶ قسمتی، کاریکاتور یک شخص مشهور در هر قسمت را طراحی کند.

آرات حسینی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیونل مسی سایت گل آرات حسینی سایت گل لیونل مسی مسی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جمعی از مدیران، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم صبح امروز دوشنبه در «موسسه خیریه حامی‌یار» در شهر اراک حضور یافتند و لحظات شادی را برای کودکان مبتلا به سرطان رقم زدند.

کودکان «موسسه خیریه حامی‌یار» که هواداران تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم هستند و شناخت خوبی از سرمربی و بازیکنان تیم دارند، پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس در جام حذفی را تبریک گفتند و برای شاگردان سیدمجتبی حسینی در راه رسیدن به قهرمانی در این رقابت‌های حذفی آرزوی موفقیت داشتند.

بازیکنان آلومینیوم اراک ضمن اهدای لباس تیم به کودکان این موسسه، به آنها قول دادند که همواره در کنارشان خواهند بود و مجددا با آنها دیدار می‌کنند.

همچنین محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم به کودکان «موسسه حامی‌یار» اعلام کرد در آینده این کودکان در محل تمرین تیم حضور پیدا خواهند کرد و در کنار بازیکنان، به انجام بازی بپردازند.

دیگر خبرها

  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • لحظاتی عجیب از سقوط ابرهای بارور در عربستان!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات