Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،حسن یحیوی  فرماندار ورزقان  امروز در جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان ورزقان گفت: جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتر برای مبارزه با شیوع بیماری کرونا، برای بیماران بعد از ترخیص از بیمارستان مرکز نقاهتگاهی آماده راه اندازی است تا از این طریق به بیماران بعد از ترخیص که نیاز به مراقبت داشته باشند ارائه خدمات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین گفت: ۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی دست و ۱۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی سطوح با هماهنگی فرمانداری و با همکاری بسیج، جوانان هلال احمر و دهیاران روستا‌های ورزقان در ۱۴۰ روستای این شهرستان جهت حفظ و رعایت موارد بهداشتی بصورت رایگان توزیع شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موادضدعفونی کننده ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۰۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت