Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@23:31:23 GMT

عادل عبدالمهدی: روزانه با تروریست‌های داعش درگیر هستیم

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۰۴۰۶

عادل عبدالمهدی: روزانه با تروریست‌های داعش درگیر هستیم

خبرگزاری فارس: «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور عراق گفت که این کشور با تهدیدات امنیتی از سوی داعش و تهدید اقتصادی به دلیل کاهش قیمت نفت مواجه است.

به نوشته وبگاه بغداد الیوم، او در جمع اعضای کمیته عالی سلامت ملی گفت که نیروهای امنیتی عراق همه روزه با تروریست‌های داعش درگیر هستند و در این راه کشته نیز می‌شوند و تروریست‌های بسیاری را نیز از پا در آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تروریست‌های زیادی هم دستگیر شده‌اند.

او تهدید بعدی عراق را تهدید اقتصادی دانست و گفت که کاهش قیمت نفت دشواری‌های مالی زیادی برای این کشور در پی دارد.

عبدالمهدی در خصوص بخش اصلی سخنان خود راجع به وضعیت شیوع کرونا در عراق نیز گفت که اقدامات این کشور به موقع بوده و نتایج مثبتی نیز از خود نشان داده است.

به گفته وی اقدامات پیشگیرانه دولت عراق موجب ممانعت از افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌ها شده و این نتایج البته نباید باعث موجب غرور شده و منجر به اتخاذ تصمیمات اشتباه شود.

نخست‌وزیر دولت پیشبرد عراق در آخر گفت که برخی از کشورهای جهان دست به تصمیمات اشتباه زده و اجازه باز شدن اماکن عمومی را صادر کرده‌اند که این اقدام موجب افزایش مبتلایان و فوتی‌ها خواهد شد.

طبق آمار امروز وزارت بهداشت عراق، تا کنون ۱۵۳۹ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و ۸۲ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند. ۱۰۰۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند. منطقه کردستان عراق نیز در روزهای گذشته هیچ گونه مورد جدید ابتلا را ثبت نکرده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: عادل عبدالمهدی تروریست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طی یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات های تروریستی اخیر استان در مدرسه دینی پشامگ راسک بازداشت شدند.

بنا به روایت تسنیم، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902607

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • نتانیاهو با همه درگیر است؛ از سران تل‌آویو گرفته تا مقامات آمریکا
  • چرا به جای ایران، اسرائیل را تروریست نمی خوانید (فیلم)
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • (ویدئو) سورپرایز عادل فردوسی‌پور در پشت صحنه برنامه
  • سورپرایز عوامل فوتبال ۳۶۰ برای عادل فردوسی پور (فیلم)