Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@07:22:05 GMT

۹ فرستنده دیجیتال در شهرستان مرزی درمیان احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۰۶۷۵

۹ فرستنده دیجیتال در شهرستان مرزی درمیان احداث می‌شود

حسینعلی بخشی عصر یکشنبه در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی احداث و تجهیز این طرح‌ها افزود: ساختمان و محوطه این ایستگاه‌ها با در نظر گرفتن شرایط فنی مورد تایید صدا و سیما در بازه زمانی یک ماه و ضربتی تا پایان اردیبهشت ماه با همکاری و مساعدت شوراها و دهیاران روستاها در بخش‌های قهستان و مرکزی احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اکنون ۷۲ روستای درمیان از مزایای استفاده از شبکه‌های دیجیتال رادیو و تلویزیون بهره‌مند هستند گفت: با بهره‌برداری از ایستگاه‌های جدید تعداد روستاهای برخوردار به ۸۱ روستا و میزان بهره‌مندی ۴۹ درصدی روستاهای شهرستان به حدود ۶۰ درصد افزایش خواهد یافت.

سرپرست فرمانداری درمیان گفت: با پیگیری و دستور استاندار خراسان جنوبی در راستای افزایش ضریب بهره‌مندی مردم از شبکه‌های دیجیتال و رسیدن به میانگین بهره‌مندی کشوری، عملیات اجرایی احداث ۶۰ ایستگاه فرستنده دیجیتال در استان خراسان جنوبی آغاز شد که از این تعداد ۹ ایستگاه فرستنده در درمیان احداث می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با راه‌اندازی این تعداد ایستگاه فرستنده دیجیتال با توجه به شرایط موجود پیشگیری از بیماری کرونا، نیاز دانش آموزان و والدین برای استفاده از شبکه‌های آموزشی رفع شود.

بخشی افزود: گسترش سامانه فرستنده‌های دیجیتال یکی از برنامه‌های موفق سیمای جمهوری اسلامی است که دسترسی مردم را به برنامه‌های متنوع تولید شده در این سازمان آسان‌تر کرده است.

وی راه‌اندازی شبکه‌های دیجیتال را رویداد مهم فرهنگی و گام مهمی در راستای تقویت هویت دینی، فرهنگی، اجتماعی و هنری مردم دانست و اظهار داشت: صدا و سیما با توسعه کمی و کیفی فرستنده‌های دیجیتال و ارائه برنامه‌های متنوع بیشترین نقش را در مقابله با تهاجم فرهنگی ایفا می‌کند.

استان مرزی خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان در ۱۰۵ کیلومتری شرق بیرجند است.

برچسب‌ها صدا و سیما درمیان خراسان جنوبی دیجیتال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما درمیان خراسان جنوبی دیجیتال صدا و سیما درمیان خراسان جنوبی دیجیتال خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • سدهای خراسان جنوبی در حالت پایدار و مطمئن هستند
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب