Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار «سبحان تاور» به سمت فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک‌خان نیروی زمینی سپاه منصوب شد. ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه با صدور حکمی سرهنگ پاسدار «سبحان تاور» را به سمت فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک‌خان نیروی زمینی سپاه منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سبحان تاور پیش از این سمت جانشین تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان بود.

سردار حسین مصطفی‌پور فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه بود که پس از 40 سال خدمت در مأموریت‌های مختلف بازنشسته شد.

نشست صمیمانه فرماندهان منطقه یکم نیروهای دریایی سپاه و ارتش/ تاکید بر افزایش تعاملات برای تامین امنیت خلیج‌فارس‌+ تصاویرفرمانده سپاه کرمان: محرومیت‌زدایی در اولویت اقدامات سپاه پاسداران استزندان‌های استان بوشهر با مشارکت منطقه دوم دریایی سپاه ضدعفونی شد

انتهای پیام/613/ ز

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد گفت: فرهنگ، تنها عرصه‌ ای است که دشمن به آن امید بسته و با تمام توان در آن عرصه به جنگ با ما وارد شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق،سرهنگ علی ربیعی در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه ظرفیت‌ های انسانی عظیمی در جبهه فرهنگی وجود دارد، اظهارداشت: امروز شاهد یک حرکت بزرگ در ساختار سازی جبهه فرهنگی هستیم.

وی افزود: با توجه به توسعه ظرفیت‌ های انسانی در کشور، نیاز جدی به الگوهای هم افزایی داریم.

سرهنگ ربیعی با تاکید بر اینکه میدان جنگ امروز، عرصه فرهنگی است، اذعان کرد: فرهنگ، تنها عرصه‌ ای است که دشمن به آن امید بسته و با تمام توان در آن عرصه به جنگ با ما وارد شده است.

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد با بیان اینکه این جنگ کاملاً ادراکی و شناختی است، افزود: میدان جنگ فرهنگی، اذهان، اعتقادات، باورها و اخلاق و رفتار نسل جوان ما است.

وی با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: به‌ فضل الهی در انقلاب اسلامی، با توکل به خدا و اراده مستحکم مردم و نخبگان جامعه، توانسته‌ ایم در عرصه‌ های مختلف بر دشمن چیره شویم.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • «حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال