Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@00:22:47 GMT

سرپرست پرسپولیس و VAR در استادیوم آزادی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۰۷۰۹

سرپرست پرسپولیس و VAR در استادیوم آزادی

درست در روزهایی که بحث مربوط به سود بردن داورها از سیستم بازبینی صحنه‌ها داغ شده بود، این سرپرست پرسپولیس بود که صحنه جالبی را در استادیوم آزادی شکل داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بحث زیرساخت‌ها باعث شده تا فوتبال ایران از دستیابی به سیستم VAR محروم بماند و همین مساله باعث شکل گیری اختلاف‌نظرهایی زیادی در باب داوری‌های لیگ ایران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موضوعی که همه تیم‌ها را در جریان بازی نسبت به تصمیمات داور با اعتراضات زیادی مواجه کرده و تیم‌ها مدعی از متضرر شدن از این بابت هستند. با این حال سیستم ویدئو چک اکنون در بسیاری از لیگ‌ها به شکل جدی دنبال می‌شود و توانسته بخش زیادی از اشتباهات داوران را جبران کند.موضوع این تصاویر اما مربوط به روزی است که در فصل هجدهم پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان قرار گرفت و در نهایت با یک گل به برتری دست یافت. شایان مصلح که اکنون راهی سپاهان شده در نیمه دوم با پرشی بالاتر از دیگر بازیکنان توپ را به سمت دروازه حریف نواخت که به زعم بازیکنان سرخپوش و نیمکت نشیان این تیم از خط دروازه عبور کرده بود. در نهایت اما اعتراض آنها به نتیجه نرسید و داور دستور به ادامه بازی داد.

افشین پیروانی در اتفاقی جالب با حضور کنار تصویربردار این بازی از آنها خواست صحنه آهسته را نشان دهد و به این شکل شیوه جدیدی از ویدئو چک و VAR در فوتبال ایران را به اجرا در آورد. پیروانی البته بعد از دیدن این صحنه جنجالی معتقد بود که صحنه ۵۰-۵۰ بوده و مشخص نیست توپ عبور کرده یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال ایران پرسپولیس استادیوم آزادی استقلال خوزستان پرسپولیس سرپرست پرسپولیس فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!

 کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، بیژن حیدری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس - سپاهان تأثیر داشته است.

ابراهیم میرزابیگی در گفت‌وگو با تسنیم درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار پرسپولیس - سپاهان اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی دو تیم خیلی کیفیت نداشت، اما قضاوت داور بازی هم در بی‌کیفیتی بازی تأثیرگذار بود. حیدری خیلی از برخوردها و صحنه‌هایی که خطا نبود را بی‌جهت سوت زد و به اشتباه بازی را متوقف کرد. هر بازیکنی که به زمین می‌خورد داور سوت می‌زد در حالی که در خیلی از صحنه‌ها می‌توانست دستور به ادامه بازی بدهد و قضاوت بهتری داشته باشد.

وی در ادامه افزود: حیدری در چند صحنه هم به اشتباه کارت زرد داد. در صحنه اخراج، علاوه بر عالیشاه باید بازیکن سپاهان (برایان دابو) هم اخراج می‌شد. علاوه بر او، سیاوش یزدانی هم چندین بار بازیکنان پرسپولیس را هُل داد، اما داور با او برخوردی نکرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: در دقیقه 14، زانوی بازیکن سپاهان به سر یک بازیکن پرسپولیس برخورد کرد که باز هم خطایی اعلام نشد. همچنین در دقیقه 39 ضربه رضاییان پس از برخورد با دستان بیرانوند به بیرون از زمین رفت و داور باید کرنر می‌گرفت، اما به اشتباه ضربه دروازه زده شد. در ادامه در دقیقه 61 هم حیدری باید به یک بازیکن سپاهان اخطار می‌داد که این اتفاق نیفتاد. در یک صحنه دیگر نیز کمک داور اول بازی به اشتباه آفساید ترابی را اعلام کرد.

میرزابیگی در پایان گفت: نکته قابل تأمل در این بازی این بود که بازیکنان بیش از حد اعتراض می‌کردند، در صورتی که داور می‌توانست با تذکر از اعتراض‌های بیش‌ از حد بازیکنان جلوگیری کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • چند خطی برای اتفاقات پرسپولیس و سپاهان؛ ما را به خیر امیدی نیست، شر مرسان!
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • عکس| دشمن فردوسی‌پور تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران!
  • رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم