Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، اهم اخبار سیاسی امروز، یکشنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ به شرح زیر است: سازمان‌های بین‌المللی برای رفع تحریم‌ها آمریکا را تحت فشار قرار ندادند/ یکی از مزایای ایران در مقابله با کرونا سن جوانِ جمعیت آن است

استاد دانشگاه کلگری با انتقاد از تحریم‌ها تاکید کرد: تاکنون فشار جهانی کافی برای لغو تحریم‌ها بر آمریکا وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از چپ‌ترین تا راست‌ترین نمایندگان طرح الحاق یک تبصره به قانون انتخابات را امضا کردند/تا طرحی در مجلس کلید می‌خورد، زمزمه مخالفت شورای نگهبان آغاز می‌شود

یک نماینده مجلس گفت: طرح الحاق یک تبصره به قانون انتخابات را بیش از ۱۸۰ نماینده از جناح‌های مختلف مجلس امضا کردند و این یعنی دغدغه نمایندگان تصویب این طرح است.

شرایط فعلی افغانستان به هیچ‌عنوان برای ایران خوشایند نیست/ تجربه نشان داده از این فضا گذر خواهیم کرد/ ظرفیت بالقوه مدیریت گفت‌وگوهای بین‌الافغانی در تهران وجود دارد

یک استاد مطالعات منطقه‌ای دانشگاه تهران گفت: شرایط فعلی افغانستان به هیچ عنوان برای تهران به عنوان بازیگری که بیشترین تاثیر را از فضای داخلی همسایه شرقی خود متحمل می‌شود خوشایند و پذیرفته نیست و به هر صورت این مساله در ابعاد مختلفی نمودار شده که اقداماتی جدی را برای گذر هرچه سریع‌تر از این برهه را می‌طلبد و تجربه‌های گذشته نیز نشان داده که ما از این فضا اگرچه با صرف زمان و هزینه گذر خواهیم کرد.

آیین‌نامه تعرفه حق‌الوکاله، سبب افزایش مالیات وکلا می‌شود/ آیین‌نامه پیشنهادی لایحه استقلال کانون وکلا مزاحم حق دفاع وکیل است

عضو هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: اجراى آیین‌نامه تعرفه حق‌الوکاله با نوآورى‌هاى متعدد آن سبب افزایش مالیات وکلا خواهد شد اما باید موکلان و به خصوص نهادها، سازمان‌هاى دولتى و غیر دولتى و شرکت‌ها با افزایش حق‌الوکاله، قراردادهاى مالى حق‌الوکاله را با این آیین‌نامه منطبق کنند.

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در ترکیه نسبت به ایران

ترکیه در آمار مبتلایان به کرونا ایران را پشت سر گذاشت.

واکنش روسیه به درخواست پمپئو برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی به درخواست پمپئو برای تمدید تحریم تسلیحاتی واکنش نشان داد.

اهداف سفر روز دوشنبه ظریف به سوریه/ حساسیت مسائل انسانی در منطقه ادلب، رایزنی با مقام‌های سوری را به یک ضرورت تبدیل کرده است

یک کارشناس مسائل منطقه در خصوص اهداف سفر وزیر امور خارجه کشورمان به دمشق گفت: علیرغم اینکه وضعیت امروز، وضعیت خاص دوران کرونایی است و اغلب سفرها و رایزنی‌های حضوری دیپلماتیک متوقف شده؛ به دلیل حساسیت گسترده مسائل انسانی در محدوده ادلب، رسیدگی به این مسائل و رایزنی با مقام‌های سوریه حساسیت بالایی پیدا کرده و یک امر ضروری به حساب می‌آید.

مشاغل پرریسک همچنان و تا اطلاع ثانوی بسته می‌مانند/ تعطیلی اماکن مذهبی و مساجد حداقل تا نیمه اردبیهشت ادامه دارد

رئیس‌جمهور گفت: آمارهای وزارت بهداشت در روزهای اخیر هر روز خوشحال‌کننده‌تر بود، هم تعداد مبتلایان بستری در بیمارستان‌ها کاهش یافته است، هم آن‌هایی که بستری بودند و وضعیت وخیمی داشتند، اکنون حال بهتری دارند، همچنین آمار فوتی‌ها کاهش پیدا کرد و همه این آمارها برای ما مغتنم است. البته این روند نتیجه‌ مراعات مردم و تلاش کادر درمانی و وزارت بهداشت است.

نباید در این شرایط با تحریم‌، جان انسان‌ها را تهدید کرد

وزارت خارجه پاکستان بر لغو تحریم‌ها تاکید کرد.

جنگ با ایران به نفع امنیت ملی آمریکا نیست

واشنگتن اگزمینر در گزارشی به احتمال درگیری ایران و آمریکا پرداخت و نوشت: چیزی که واضح است این است که برای حفظ امنیت ملی، دیگر نیازی به حضور نیروهای ما در عراق نیست.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بسته خبری حق الوکاله آیین نامه تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبقه بندی مشاغل باید به صورت ویژه پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی شامگاه سه‌شنبه در دیدار تشکل‌های کارگری استان زنجان با تاکید بر اینکه بنده شخصاً به امروز کارگری حساس بوده و همواره تلاش کرده‌ایم مسائل مختلف این حوزه را به جد پیگیری کنیم، افزود: یکی از این مسائل مربوط به طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی است.

وی با یادآوری اینکه در کنار پیگیری موضوع طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان، مسائل دیگری چون سخت و زیان‌آور بودن مشاغل نیز به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: حساسیت این موضوع به این خاطر است که در امر تولید، محور اصلی کارگر بوده و اگر نقصان داشته باشد، همه امور به مشکل خواهد خورد.

این مسوول موضوع حقوق و دستمزد را یکی از دغدغه‌های جدی جامعه کارگری عنوان و با اشاره به اینکه برای بهبود این وضعیت باید عرضه و تقاضا را تنظیم کنیم، ادامه داد: با توجه به حساسیت‌های حوزه کارگری، همه مسائل این بخش را به جد دنبال می‌کنیم. حتی وضعیت اشتغال کارگران واحدهای تعطیل شده در اولویت قرار دارد.

استاندار زنجان در ادامه به اقدامات انجام گرفته در استان اشاره و با بیان اینکه یکی از این اقدامات مربوط به ارتقای کیفیت آزادراه زنجان به قزوین بوده است، تصریح کرد: بخشی از این کار در سال گذشته با اعتبار ۲,۵۰۰ میلیارد ریال به انجام رسید و مقرر شده است که امسال نیز برای این امر ۳,۰۰۰ میلیارد ریال اختصاص یابد.

افشارچی با یادآوری اینکه رایزنی در خصوص بهبود وضعیت آزادراه زنجان به تبریز نیز در حال انجام است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در خصوص طرح نهضت ملی مسکن نیز جزو استان‌های پیشرو بوده و تلاش می‌کنیم تا دغدغه‌های این بخش از جمله اقساط این واحدها کاهش یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان نیز در ادامه این دیدار با تاکید بر اینکه مسوولان همواره آماده شنیدن صحبت‌های جامعه کارگری هستند، اضافه کرد: تلاش شده است تا در استان به موضوع کار و مسائل کارگری نگاه جدی صورت گیرد که در این راستا کارفرمایان نیز همراهی لازم را داشته‌اند.

ابوالفضل رفیعی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های جامعه کارگری، بحث امنیت شغلی است، عنوان کرد: با وجود اینکه پیگیری‌های زیادی در این خصوص انجام گرفته است اما معتقدیم برای رفع این مشکل باید قانون مربوط به آن مورد بازبینی قرار گیرد.

وی از برگزاری جلسات متعدد در خصوص طبقه‌بندی مشاغل، بهداشت محیط و ایمنی محیط کار در استان خبر داد.

کد خبر 6093733

دیگر خبرها

  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • طبقه بندی مشاغل باید به صورت ویژه پیگیری شود
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • گزارش جالب دویچه‌وله؛ روش های دور زدن تحریم ها ازسوی ایران و روسیه | چین در ظاهر هیچ نفتی از ایران وارد نمی‌کند؛ در عوض...
  • دویچه‌وله: تحریم‌ها ناکارآمد است اما غرب ناچار است تحریم کند!
  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند