Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا

معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از اهدای هزار و 400 دست گان (لباس حفاظت شخصی) به کادر درمانی بیمارستان های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان که درحال درمان بیماران مبتلا به کرونا توسط این سازمان، خبر داد.

قدرت اله طمیمیان در گفتگو با خبرنگار آریا در آبادان با آرزوی دور شدن این ویروس ناخوانده از سرتاسر جهان، اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد اروند از سال های گذشته و در راستای ارتقاء سطح بهداشت و درمان منطقه، حمایت از دانشکده علوم پزشکی آبادان را در دستور کار خود قرار داده که امسال با شیوع بیماری کرونا، این حمایت ها شتاب بیشتری به خود گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مصوبات شورای تأمین منطقه آزاد اروند، افزود: سازمان منطقه آزاد اروند از آغاز شیوع ویروس کرونا علاوه بر هزینه کرد 300 میلیون تومان برای خرید وسایل حفاظت شخصی کادر درمانی، 35هزار ماسک را نیز تهیه و در اختیار دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار داده است.

وی از مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند در ساخت آزمایشگاه ویروس شناسی به جهت تشخیص زودهنگام بیماری کرونا به عوان دیگر اقدامات این سازمان در قالب مبارزه با ویروس کرونا نام برد و تصریح کرد: امروز نیز هزار و 400 دست گان (لباس حفاظت شخصی) تحویل دانشکده علوم پزشکی آبادان داده شد.

به گفته معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، حمایت های این سازمان ادامه دار خواهد بود.

طمیمیان با قدردانی از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ها ابراز امیدواری کرد که این عزیزان کمبودی در زمینه وسایل حفاظت شخصی نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد اروند کرونا گان آزمایشگاه دانشکده علوم پزشکی آبادان سازمان منطقه آزاد اروند حفاظت شخصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس اروند مجازی شد

دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در ۶ شهرستان را غیر حضوری اعلام کرد.

بر این اساس مدارس در شهرستان های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان برای سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به صورت غیرحضوری است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • سیلزدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • بارش باران در اروند
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • مدارس اروند مجازی شد
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد