Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@11:05:00 GMT

درخواست عجیب بازیگر جنجالی برنده‌ی اسکار +عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۰۸۵۰

درخواست عجیب بازیگر جنجالی برنده‌ی اسکار +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تابناک با تو، خواکین فینیکس تنها کسی نیست که خواستار اخراج زندانیان از زندان‌هایشان شده است تا زندانی‌ها از خطر ابتلا به ویروس کرونا در امان بمانند، اما او تنها کسی است که صدای خود را در فضای مجازی و رسانه‌ها بالا برده است.

بسیاری در سراسر جهان خواستار آزادی زندانیان از پشت میله‌های زندان شدند که جرائم کوچک و بزرگ مرتکب شده‌اند، و برخی دیگر خواستار فراهم کردن ابزارهای پزشکی و بهداشتی لازم از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای زندانیان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواکین فینیکس برنده‌ی جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگر برای فیلم اخیر خود جوکر، به دلیل ویروس کرونا، خواست تا زندانی‌های نیویورک آزاد شوند او گفت: شایسته نیست کسی در زندان بر اثر ویروس کرونا بمیرد. این در خواست در چارچوب کمپین انسانی موسوم به زندانیان سالمند را آزاد کنید صورت گرفت. خواکین فینیکس یک ویدئو منتشر کرد و درخواست خود را فرماندار نیویورک اندرو کومو مطرح کرد.

گفتنی است که مسئولان در ایالات متحده نتوانسته اند ویروس کرونا را که ۶۰۰ هزار نفر را مبتلا کرده مهار کنند. بسیاری از این مبتلایان در نیویورک زندگی می‌کنند و تاکنون ۲۲ هزار نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند. پس از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در نیویورک، فرماندار این شهر در سراسر این شهر قوانین قرنطینه را اعمال کرده‌است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس اسکار بازیگر هالیوودی کرونا خواکین فینیکس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی که بعد از شکست مقابل ویارئال گفته بود در پایان فصل بارسا را ترک خواهد کرد، منصرف شد و چند روز پیش در یک نشست خبری اعلام کرد تا پایان قراردادش که ژوئن 2025 است، می ماند.

فشارهای خوان لاپورتا باعث شد تا ژاوی از تصمیم خود عقب نشینی کند. شایعات در مورد فشارها روی ژاوی برای اصلاحاتی در کادر فنی اش زیاد است و برای مثال می گویند از او خواسته شده اسکار، برادرش، را بیرون کرده یا از اختیاراتش کم کند. شایعات قوی وجود دارد که این اصرارها از سوی دکو، مدیر ورزشی، بارسلوناست.

دکو دیشب قبل از بازی بارسا-والنسیا، به این شایعات واکنش نشان داد: «ما روی ژاوی حساب می کردیم و به همین دلیل با او تا 2025 تمدید شد. او خودش در مورد دلایل ماندن توضیح داد. ژاوی را مشتاق و باانگیزه می بینم و اطمینان دارد که می تواند برای بارسا کارهای مهمی انجام دهد و این مهمترین اصل بود. ما جلسه ای هفته قبل داشتیم و همینجا باید بگویم این شایعات در مورد اصرار من برای اخراج اسکار دروغند. اصلا این بحث در جلسه مطرح هم نشد. هیچکدام از این اخبار صحت ندارند و آنها را باور نکنید.»

دیگر خبرها

  • فیلم| حمایت جانانه بازیگر زن برنده اسکار از جنبش دانشجویی آمریکا
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!
  • بسکتبال NBA | تایریس مکسی، نیویورک را لرزاند
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • حرکت باورنکردنی یک گوزن به سبک ژاپنی‌ها
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند