Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@10:23:50 GMT

تیلور سوییفت تمام کنسرت‌هایش را لغو کرد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۰۸۸۵

تیلور سوییفت تمام کنسرت‌هایش را لغو کرد

به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان تیلور سوییفت خواننده مشهور دنیا، همه حضورها و اجراهای زنده سال ۲۰۲۰ خود را لغو کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در بیانیه رسمی این خبر آمده است: مبارزه با بیماری کووید-۱۹ یک چالش بی‌سابقه برای جامعه جهانی ما محسوب می‌شود و امنیت و سلامت طرفداران همیشه باید در اولویت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان ‌های بهداشت و دولت‌ ها در سراسر جهان گردهمایی ‌های عمومی بزرگ را برای مدت نامعلومی به شدت منع کرده‌اند. بسیاری از رویدادها در سراسر دنیا لغو شده اند و مقامات بهداشتی برای ایمن نگه داشتن طرفداران و کمک به جلوگیری از شیوع کووید-۱۹ تلاش می کنند. متاسفانه تصمیم گرفته شده همه حضورها و اجراهای زنده تیلور سوییفت در سال جاری میلادی لغو شود. برنامه‌ های این خواننده در آمریکا و برزیل برای برگزاری در سال ۲۰۲۱ دوباره برنامه ریزی می شود و تاریخ های آنها نیز اواخر امسال اعلام می شود.

در ادامه بیانیه نیز درباره بلیت های این اجراها چنین توضیح داده شده است: بلیت ‌های مربوط به هر یک از این برنامه ها بدون آنکه صاحبان بلیت اقدامی بخواهند انجام دهند به تاریخ دیگری منتقل خواهد شد. برای آنهایی هم که می خواهند بلیت شان بازپرداخت شود، مطابق با شرایط Ticketmaster از تاریخ یک ماه می می توانند اقدام کنند. ما مشتاق این هستیم که شما را در آینده شاد و سلامت ببینیم.

تیلور سوییفت نیز در صفحه اینستاگرامش به هوادرانش با اندوه چنین شرح داد: بسیار غمگین هستم که امسال نمی ‌توانم شما را در کنسرت ببینم، اما می‌دانم که این تصمیم درستی است. لطفا، لطفا سالم و ایمن بمانید. خیلی زود شما را روی صحنه خواهم دید، اما الان چیزی که مهم است این است که همه ما به خاطر هم به قرنطینه متعهد باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کنسرت ویروس کرونا تیلور سوییفت تیلور سوییفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تصاویری که حسن یزدانی ۲ روز بعد از حذف دیوید تیلور منتشر کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!
  • ماجرای لغو ۵ کنسرت در تهران
  • خلیجی همیشه فارس برای تنبیه تمام متجاوزان تاریخ
  • اوج ناهماهنگی در ایران؛ چرا ناگهان پنج کنسرت لغو شد؟
  • ماجرای لغو کنسرت‌ها در تهران چیست؟
  • (ویدیو) تصاویری که حسن یزدانی ۲ روز بعد از حذف دیوید تیلور منتشر کرد
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • یک مقام دولتی عنوان کرد؛ ارتباط شبه سوییفت با برخی کشور‌ها داریم
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت