Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@23:47:24 GMT

پیام تسلیت محسن رضایی به حاج منصور ارضی

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۰۹۴۲

پیام تسلیت محسن رضایی به حاج منصور ارضی

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، متن پیام دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
جناب آقای حاج منصور ارضی
درگذشت خادمه الزهراء، همشیره محترمه جنابعالی را تسلیت عرض می‌کنم.
امید است خداوند متعال، آن بانوی مؤمنه را در سایه لطف شفیعهٔ محشر، حضرت زهرای مرضیه (س) مأوا داده، به جنابعالی و عموم بازماندگان، صبر و اجر کرامت فرماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محسن رضایی
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا تفریغ بودجه 97 جهش تولید رتبه بندی فرهنگیان وام یک میلیونی محسن رضایی حاج منصور ارضی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیت ویروس کرونا تفریغ بودجه 97 جهش تولید رتبه بندی فرهنگیان وام یک میلیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۰۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدادی: خیزش دانشجویان در حمایت از مردم فلسطین پیام سنگینی برای نظام سلطه دارد

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: خیزش مردم دنیا به ویژه دانشجویان در سراسر دنیا در حمایت از مردم فلسطین پیام سنگینی برای نظام سلطه به همراه دارد.

علی حدادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به مردم غزه بیان کرد: جنگ ترکیبی که رژیم غاصب صهیونیستی با مشارکت آمریکا علیه مردم فلسطین راه انداخته، مدت هاست ادامه یافته و متاسفانه شاهد کشتار جمعی مردم غزه هستیم و متاسفانه کشورهایی که مدعیان حقوق بشر بودند هیچ حرکتی برای توقف این جنایت انجام ندادند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز شاهد انهدام امپراطوری رسانه غرب هستیم، اظهار کرد: امروز بشریت احساس مسئولیت می کند. اتفاقات خاصی که در دانشگاه های دنیا رقم خورده و دانشجویان در جهت حمایت از مردم فلسطین به پا خاسته اند، به نوعی منحصر به فرد است.

حدادی گفت: این خیزش دانشجویی در سراسر دنیا پیام سنگینی را برای نظام سلطه به همراه دارد. اطلاع رسانی و روشنگری مسئله مهمی است. امروز ملت های دنیا بیدار شده اند.

نماینده مردم طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی، درباره راهکارهای نگه‌داشت مسئله فلسطین به عنوان مسئله اول جهان، تصریح کرد: برای اینکه مسئله فلسطین به عنوان مسئله اول دنیا حفظ شود، قطعا نیازمند حمایت همه جانبه از سوی مردم دنیا است. سران کشورهای اسلامی نیز باید حمایت لازم را از مردم فلسطین داشته باشند.

حددی در پایان خاطرنشان کرد: امروز محور مقاومت نسبت به گذشته قوی تر شده است. پیروزی بزرگ در پیش است که به نابودی رژیم صهیونیستی خواهد انجامید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکس قدیمی از آیت الله هاشمی و محسن رضایی درحال خوردن آش افطاری
  • محسن رضایی زیر ذره‌بین؛ از دوستی قدیمی با قالیباف تا تغییر استراتژی!
  • پیام تسلیت سخنگوی شهرداری تهران در پی درگذشت مرحوم تبریزی
  • استراتژی جدید برادر محسن؟ / رای اصولگرایی به رضایی برای زدن قالیباف
  • پیام تبریک سرپرست بانک دی به مناسبت چهاردهمین سالگرد تأسیس بانک
  • حدادی: خیزش دانشجویان در حمایت از مردم فلسطین پیام سنگینی برای نظام سلطه دارد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟