Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، دانشمندان دانشگاه "آکسفورد" قبل از اثبات اثربخشی واکسنی که توسعه داده‌اند در حال تولید یک میلیون دوز از واکسن بیماری کووید-۱۹ هستد. به گزارش رویترز این واکسن‌ها تا ماه سپتامبر در دسترس خواهند بود.

این واکسن آزمایشی "ChAdOx۱ nCoV-۱۹" نام دارد و یک واکسن حامل ویروسی نوترکیب است و محققان "آکسفورد" در حال حاضر  در حال جذب داوطلبانی برای انجام آزمایش‌های انسانی فاز ۱ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"آدریان هیل"(Adrian Hill) استاد و مدیر "موسسه جنر" در آکسفورد در گفتگوی اینترنتی خود به خبرنگاران گفت: ما ساخت این واکسن را نه تنها در مقیاس کوچک، بلکه با همکاری شبکه‌ای از تولیدکنندگان در تقریباً هفت مکان مختلف در جهان آغاز کرده‌ایم.  هدف ما این است که در ماه سپتامبر حداقل یک میلیون دوز از آن تولید کنیم و از طرفی دیگر نیز امیدواریم آزمایش‌ها با موفقیت انجام شوند.

هیل و تیم او همچنین اظهار کردند که آنها برنامه‌هایی را برای انجام آزمایشات ایمنی مرحله میانی طی چند هفته اخیر دارند. این تیم برای این آزمایشات بزرگسالان بین ۱۸ تا ۵۵ سال را مورد بررسی قرار خواهند داد. ابتدا آزمایش واکسن روی 500 نفر از داوطلبان تا اواسط ماه آینده میلادی(می) انجام خواهد شد. سپس افراد مسن‌تر نیز مورد آزمایش قرار خواهند گرفت و آزمایش مرحله نهایی با حدود پنج هزار داوطلب در اواخر تابستان(سپتامبر) انجام خواهد شد.

"سارا گیلبرت"(Sarah Gilbert) یکی از اعضای تیم و استاد واکسن شناسی دانشگاه آکسفورد،  گفت: ما هرگز نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که این واکسن با موفقیت این بیماری را نابود خواهد کرد اما من فکر می‌کنم این واکسن شانس بالایی در درمان این بیماری دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واکسن بیماری کووید ۱۹ آکسفورد ویروس کرونا ویروس چینی کرونا ویروس اخبار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا

پدرو روچا روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا می نشیند.

طرفداری | سرنوشت صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا حداقل برای چند ماه آینده مشخص شد.

با اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا، پدرو روچای 69 ساله که از سپتامبر گذشته و پس از استعفای لوییس روبیالس به عنوان رئیس موقت این فدراسیون مشغول به کار بود، امروز با رای اکثریت اعضا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد. بدین ترتیب پدرو روچا تا سپتامبر 2024 یعنی زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا، بر این منصب خواهد ماند.

سپتامبر سال گذشته پس از قهرمانی تیم ملی زنان اسپانیا در جام جهانی، لوییس روبیالس رئیس وقت فدراسیون فوتبال اسپانیا در حرکتی جنجالی برخورد بسیار صمیمانه و شگفت انگیزی با اعضای تیم ملی و به خصوص جنیفر هرموسو داشت که حتی تعجب بازیکنان را هم برانگیخت. همین مسئله باعث محرومیت و سپس استعفای لوییس روبیالس از سمت خود شد. از آن زمان تا الان روچا که در کنار روبیالس نایب رئیس فدراسیون بود، به صورت موقت روی صندلی ریاست فدراسیون نشست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد
  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی