Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک پرستار آمریکایی با انتشار پیامی از ناکامی نظام سلامت این کشور در مبارزه با ویروس کرونا گلایه کرد. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۸ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بحران کرونا در آمریکا به گونه‌ای است که تاکنون چندین پرستار شاغل در بیمارستان‌های این کشور در اعتراض به کمبود تجهیزات درمانی استعفای خود را اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته سایت gmanetwork «کی پی مندوزا» یکی از همین پرستاران است که البته تنها به استعفا اکتفا نکرده و در پیامی خطاب به مردم آمریکا آنان را از وضعیت وخیم بیمارستان های این کشور آگاه کرده است.

مندوزا در بخشی از پیام خود که در صفحه فیس‌بوکش منتشر کرده نوشته است: آنچه می‌نویسم تجربه شخصی ام به عنوان یک پرستار است. من 24 ساله هستم و در بیمارستانی در نیویورک کار می‌کردم. وقتی در سال 2018 به عنوان پرستار مشغول به کار شدم هرگز فکر نمی کردم در چنین شرایطی مجبور به استعفا شوم.

او در ادامه نامه‌اش می‌نویسد: من در دو هفته گذشته افراد زیادی را دیدم که روی تخت بیمارستان جان می‌سپارند و دیگر مطمئن نیستم که بتوانم بیش از این مرگ انسان‌ها را تماشا کنم. مردم ما را قهرمان می‌خوانند اما من احساس می‌کنم در این شرایط تبدیل به آدمی ضعیف و ناتوان شده‌ام. از مردم می‌خواهم که بدانند اگر من امروز دیگر در بیمارستان کار نمی‌کنم به خاطر کمبود تجهیزات درمانی و محافظتی است.

مندوزا پرستار آمریکایی ادامه می‌دهد: ما آمریکایی‌ها ادعا می‌کنیم که بهترین و آزادترین و ثروتمندترین کشور جهان هستیم و هیچ کشوری نمی‌تواند خودش را با ما مقایسه کند اما واقعیت این است که شرایط به شکلی است که یک پرستار مثل من وقتی شیفت کاری‌اش تمام می‌شود باید ماسکی که بیش از 12 ساعت در بیمارستان روی صورتش بوده را بزند و با همان ماسک به خانه برگردد.

او همچنین مینویسد: ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل شده و مرگ بیماران تا کشف داروی قطعی درمان کرونا ادامه خواهد داشت. مردم باید بدانند که نظام سلامت آمریکا ورشکسته است و ما از ابتدا آمادگی مبارزه با این ویروس را نداشتیم.

این پرستار جوان آمریکایی در پایان می نویسد: از شما مردم می‌خواهم که پس از پایان این شرایط، هرگز کامیون‌های یخچال دار را از یاد نبرید، هرگز محبوس شدن در خانه‌هایتان را از یاد نبرید، هرگز کمبود وسایل بهداشتی و تقلای ناخوشایندتان برای تهیه ماسک را از یاد نبرید و یادتان نرود که در این روزها ترس و وحشت تمام وجودتان را فراگرفته بود.

صفر تا صد ماجرای تحریم واردات کیت‌‌های کره‌‌ای تشخیص کرونا/ گرای شبه‌‌رسانه سعودی و جنایت دولت تروریستی آمریکا + اسناداعتراض به وضعیت نامطلوب مهاجران در آمریکا پس از شیوع کرونااعتراض مسلحانه آمریکایی‌ها برای لغو محدودیت‌های ترددی+تصاویرگلایه پرستاران آمریکایی از کمبود تجهیزات: نمی‌خواهیم خانواده‌مان هم به کرونا مبتلا شوندنگهداری اجساد قربانیان آمریکایی کرونا در اتاق بیمارستان به‌جای سردخانه + تصاویراعتراض آمریکایی‌‌ها به شیوع کرونا در زندان شیکاگو؛ 517 نفر مبتلا شدند+فیلمتشدید حملات نژادپرستانه در آمریکا در پی شیوع کروناشهروندان آمریکایی گرسنه‌ای که ساعتها در صف‌های طویل منتظر دریافت غذا می‌ایستند + تصاویرپرستار آمریکایی: فکر میکنم گوسفندی هستم که میروم "سلاخی" شوم! + فیلماوضاع وخیم در دیترویت آمریکا/ مرگ دو بیمار در راهروهای بیمارستان و تحصن پرستاران

انتهای پیام/

R1014142/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا ویروس کرونا اخبار آمریکا ویروس کرونا پرستار آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت غزه و در پاسخ به تجاوز نظامی آمریکا و انگلیس به یمن، دو عملیات ضد متجاوزان انجام داده است.

سخنگوی نیروهای ارتش یمن اعلام کرد که ارتش یمن امروز (جمعه) یک نفتکش انگلیسی را در دریای سرخ و یک پهپاد آمریکایی از نوع ام کیو ۹ را در آسمان استان صعده هدف قرار داده است.

سرتیپ یحیی سریع تاکید کرد که نیروهای این کشور با تعدادی موشک دریایی ضد کشتی، نفتکش انگلیس ANDROMEDA STAR را به تلافی حملات این کشور در دریای سرخ هدف قرار داده و موشک‌ها مستقیماً به هدف اصابت کرده است.

یحیی سریع همچنین درباره سرنگونی موفق پهپاد پیشرفته آمریکا در آسمان یمن گفت: «نیروهای پدافند هوایی نیروهای مسلح یمن روز گذشته (جمعه) موفق شدند یک فروند هواپیمای MQ۹ آمریکایی را در حریم هوایی استان صعده به هنگام انجام مأموریت‌های خصمانه، سرنگون کنند و با موشک مناسب مورد هدف قرار گرفت».

سرتیپ یحیی سریع همچنین از مردم یمن به دلیل حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و همچنین به دلیل حمایت‌های آن‌ها از عملیات‌های ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی و ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس تقدیر و سپاس گزاری کرد.

کد خبر 6089416

دیگر خبرها

  • ۴ سبزی که هرگز نباید پوست آن‌ها را کند
  • ۴ سبزی که هرگز نباید پوست آنها را کند
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد
  • حمله عجیب روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه: پیـام پنهان دارد | از بعد نمادین روزها غفلت نکنید!
  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت