Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-02@17:15:03 GMT

پایِ اقدام ماجراجویانه آمریکایی‌ها به مجلس باز شد!

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۱۴۶۲

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، در پی اقدام ماجراجویانه آمریکا در آب‌های خلیج فارس و اقدام متقابل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که منجر به عقب نشینی آمریکایی‌ها شد، جلسه فراکسیون اقدام پیش دستانه علیه تهدیدات آمریکا مجلس شورای اسلامی با حضور جمعی از نمایندگان مجلس دهم و برخی از منتخبان مجلس یازدهم در مجتمع شهید بهشتی تهران به ریاست امیرحسین قاضی زاده هاشمی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جلسه، موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر، فداحسین مالکی نماینده مردم زاهدان، علی کریمی فیروزجایی، سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل، مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، علی اصغر عنابستانی منتخب مردم سبزوار، مهدی عیسی زاده منتخب مردم میاندوآب، جدی منتخب مردم شیراز، اکبری تالارپشتی منتخب مردم تهران، محمد آشوری تازیانی نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر، امیرآبادی فراهانی و … حضور داشتند.

این فراکسیون در این جلسه به بررسی ابعاد حضور آمریکایی‌ها در خلیج فارس پرداخت و از اقدام هوشمندانه و به موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

قرار است منتخبان و نمایندگان مجلس در این جلسه به بررسی برنامه‌های این فراکسیون در مجلس آینده بپردازند.

 

مهر

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مجلس آمریکا خلیج فارس نماینده مردم منتخب مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم‌گیری برای مردم؛ فیلم یک جلسه دولتی با حضور وزیر را ببینید

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در سفر به آذربایجان‌شرقی و در یک جلسه رسمی بی اعتنا به سخنرانی استاندار مشغول صحبت با معاون عمرانی استاندار است. منبع: viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • تصمیم‌گیری برای مردم؛ فیلم یک جلسه دولتی با حضور وزیر را ببینید
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد