Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران باشگاه پرسپولیس این روز‌ها سر خود را با جلسات پیاپی با برخی بازیکنان تیم گرم کرده‌اند و کمتر سراغ مسائل دیگر می‌روند. یکی از این موضوعات مهم، طلب سنگین و پرونده پیچیده سرمربی آرژانتینی و پیشین سرخ‌هاست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گابریل کالدرون مدعی است مهلتی که به مدیران باشگاه برای تسویه‌حساب نهایی داده، به اتمام رسیده و از این رو، از طریق یک وکیل کارکشته، پرونده شکایتی علیه پرسپولیس به فیفا ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پرونده، سرخپوشان می‌دانند که بازنده خواهند شد زیرا همه چیز علیه باشگاه است و مدرکی دال بر جریمه شدن کالدرون در اختیار ندارند. این موضوعی است که دو هفته قبل، یکی از معاونان باشگاه در یک گفت‌وگوی دوستانه با خبرنگار خبرورزشی به آن اشاره کرده بود.

این مربی آرژانتینی درخواست غرامت سنگینی کرده و پول سال اول قرارداد به همراه غرامت دیرکرد و جریمه خانه‌نشینی به خاطر عدم پایبندی باشگاه به مسائل مالی قرارداد را به صورت یکجا می‌خواهد. موضوعی که پرسپولیسی‌ها با آن مخالف هستند. محمدحسن انصاری‌فرد در زمان مدیریتش می‌گفت:

«کالدرون بدون اجازه باشگاه اقدام به ترک تمرینات کرده و در ثانی، وقتی در آخرین نامه اخطارمان به این مربی، با همه شروط او موافقت کردیم و نامه رسمی برای وکیلش فرستادیم، باز هم به ایران نیامد تا دست‌مان برای شکایت از او پر باشد. کالدرون غیبت غیرموجه داشته و خواسته‌های او غیرمنطقی است. اگر کار به فیفا یا مراجع دیگری بکشد، قطعاً با قدرت از حق پرسپولیس دفاع می‌کنیم.»،

اما این‌طور به نظر می‌رسد که اوضاع به اندازه کافی و آن‌طور که انصاری‌فرد می‌گفت، خوب و قابل توصیف نیست.

از سوی دیگر، مدیران فعلی باشگاه اهل دعوا‌های حقوقی و سنگین در فیفا نیستند و روحیه قابل وصفی در این موارد نشان نمی‌دهند. در واقع آن‌ها امیدوارند بتوانند در فضایی دوستانه، این پرونده سنگین را حل کنند. بدون تردید اگر به صورت دوستانه، مشکل با کالدرون حل نشود، فیفا می‌تواند باشگاه را محکوم کرده و با جریمه سنگینی مواجه سازد. حتی این موضوع را شنیدیم که کالدرون به صورت کلی درخواست غرامتی کرده که چیزی حدود ۱۰ میلیارد تومان روی دست پرسپولیس باقی می‌گذارد. رقمی که قطعاً باشگاه را با یک چالش جدی مواجه می‌کند.

با این حال، یکی از مدیران فعلی باشگاه نسبت به اخذ رضایت از کالدرون کاملاً خوشبین است. این فرد که علاقه‌ای به افشای نامش نداشت، به ما گفت:

«من فکر می‌کنم موضوع خارج از فیفا حل شود زیرا کالدرون درخواست غیرواقعی نداشته و اگر طلب قرارداد فسخ شده اش را دریافت کند یا بر سر پرداخت اقساطی آن توافق کنیم، شکایتش را پس می‌گیرد. از سوی دیگر او اهل معامله است و می‌توانیم نسبت به حل شدن پرونده خوشبین باشیم به خصوص که حساسیت فراوانی روی نام انصاری‌فرد داشت ولی حالا که انصاری‌فرد استعفا کرده و دیگر خبری از او در پرسپولیس نیست، می‌توانیم یک گام دیگر به توافق نهایی با کالدرون نزدیک شویم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس گابریل کالدرون مدیران باشگاه پرسپولیس انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| جابجایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار هواداران سپاهان!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) به مصاف هم رفتند. حین بازی حواشی که میان هواداران دو تیم رخ داد، عاملی برای جابه‌جایی هواداران بانوان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شد. هواداران خانم پرسپولیس در نیمه اول در طبقه دوم و بالای سر سپاهانی‌ها حضور داشتند.

به نقل از تسنیم هواداران سپاهان خطاب به بانوان هوادار پرسپولیس شعار دادند و اشیایی هم پرتاب کردند و به همین دلیل با تصمیم مسئولان برگزاری مسابقه، بانوان هوادار روی سکوها جابه‌جا شدند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901898

دیگر خبرها

  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی
  • وزارت دادگستری آمریکا به دنبال تحریم گوگل است
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • گاردین: سعودی‌ها «پلن ب» را برای معامله کلیدی با آمریکا روی میز دارند
  • (ویدئو) پرتاب سنگ به سمت زنان پرسپولیسی از سوی هواداران سپاهان؛ خونریزی هوادار زن پرسپولیس از ناحیه سر
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • عکس| جابجایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار هواداران سپاهان!
  • فیدان: تصمیم ورود به پرونده بین‌المللی علیه اسرائیل گرفتیم