Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@09:55:12 GMT

تعهد ایجاد ۱۳۸۹ شغل طی سال جاری در شهرستان اسدآباد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۱۵۸۹

تعهد ایجاد ۱۳۸۹ شغل طی سال جاری در شهرستان اسدآباد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی عصر یکشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اسدآباد تعهد ایجاد اشتغال در شهرستان اسدآباد طی سال جاری را یک هزار و ۳۸۹ شغل عنوان کرد.

وی اظهار کرد: از این تعداد سهمیه تعهد شهرستان اسدآباد تاکنون ۱۴ نفر توسط ۲ دستگاه اداره صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اسدآباد اداره صنعت، معدن و تجارت، کمیته امداد، مسکن و شهرسازی، بهزیستی و میراث فرهنگی را از جمله عمده دستگاه‌های متعهد در بحث اشتغال شهرستان اسدآباد برشمرد.

درویشی گفت: میزان سهمیه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی شهرستان اسدآباد نیز افزون بر ۲۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده که تاکنون از این میزان تسهیلات ۲۴ میلیارد تومان طرح مصوب و ۲۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده است.

فرماندار اسدآباد همچنین از پذیرش دانشجو در دانشکده فنی و حرفه‌ای اسدآباد از مهرماه سال جاری خبر داد و با بیان اینکه اسدآباد دومین شهر دانشگاهی استان همدان با ۵۰۰۰ نفر دانشجو است، گفت: دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان اسدآباد سرانجام پس از ۱۰ سال انتظار از مهرماه سال جاری دانشجو می‌پذیرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اشتغال دانشجو سرمایه گذاری صنعت معدن و تجارت فنی و حرفه ای بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان اسدآباد سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اقدام کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، گفت: کمیته امداد نهاد پیشران در حوزه اشتغال در کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمدجواد ایروانی، شب گذشته در مراسم افتتاح زائرسرای شماره 2 کرامت ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد، گفت: کمیته امدادامام خمینی ره بدون شک یکی از بزرگترین نهادهای خیریه‌ مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهادهای دیگر متمایز می‌کند.

وی افزود: کمیته امداد نشان‌دهنده نیات خیر و ظرفیت‌های دولتی است که در جهت توانمندسازی محرومان بسیج شده است.

ایروانی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، تاکید کرد: این روش‌ها و سازو کارها بسیار ارزشمند و باید الگوگیری شود.

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه گسترش عدالت، ذات جمهوری اسلامی است، افزود: ایجاد صندوق امداد ولایت با یک طهارت مالی بالا، تاسیس صندوق ضمانت اشتغال، جذب گروه‌های جهادی برای خدمت به محرومان و ایجاد راهبران شغلی از دستاوردهای بزرگ کمیته امداد است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد نزد مردم سرمایه اجتماعی بالایی دارد و یکی از نهادهای پیشران در اشتغال کشور، ایجاد کسب و کارهای کوچک و عرضه محصولات تولیدی و زنجیره‌سازی کسب و کارهای آنهاست.

ایروانی خاطر نشان کرد : امیدواریم با فراهم کردن زمینه اشتغال، چرخه فقر را در کشور بشکنیم و با کمک مردم، دولت و سایر نهادها، خدمات بیشتری به این جامعه صورت گیرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • کارگران؛ صف اولی‌های جبهه تولید
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است