Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@12:54:34 GMT

هویت گذاری دام‌های سبک و سنگین شهرستان بن

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۱۶۵۹

هویت گذاری دام‌های سبک و سنگین شهرستان بن

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سام مردانی معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در این شهرستان هفت هزار و ۲۰۰ رأس دام سبک و حدود دو هزار و ۵۰۰ رأس دام سنگین وجود دارد.

او افزود: از این تعداد تاکنون تعداد سه هزار و ۲۰۰ رأس دام سبک و ۳۵۰ رأس دام سنگین هویت گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردانی راضافه کرد: هویت گذاری دام یکی از طرح‌هایی است که جهت رسیدن به اهداف کلی از جمله مقابله با قاچاق، سامان دهی، رشد کردن تعداد و میزان تولیدات دامی، توزیع مناسب نهاده‌های کشاورزی و حتی بیمه دام مورد نظر است.

او ادامه داد: این طرح از اوایل دی ماه سال ۹۸ در شهرستان بن آغاز گردیده و همچنان ادامه دارد.

بِن، از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بن) در فاصله ۲۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی هویت گذاری دام سنگین تولیدات دامی رأس دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۱۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقاب پشت نقاب

  اما حالا با اندکی تأمل و سنجیدن جوانب دیگر مسأله، می‌توانم هم با بله پاسخ دهم و هم با خیر.تغییر دادن من قبلی هیچ‌وقت غیر‌ممکن نیست، اشتباه ‌هم نیست فقط ممکن‌ است گاهی درست پیش نرود که در این صورت‌،اصلا جای نگرانی نیست.بعضا نوجوانان و کودکانی‌ را می‌بینیم که برای ورودبه جمع دوستان‌شان ازعلایق وسلایق شخصی خودچشم‌پوشی می‌کنندوبه خود واقعی‌شان پشت پا می‌زنند. حتی شاید خود را انکار کنند و خیال‌پردازی‌های‌شان را برای دیگران واقعیت جلوه دهند.این فرآیندها تحت شرایطی صورت می‌‌گیرد که هویت خود را گم کرده باشیم و به‌دنبال اندکی توجه، هر دری را بکوبیم!فقدان هویت چیزی نیست جزیک حفره‌ توخالی‌،درون ما! چیزی ‌است که تا به خودمان از بیرون نگاه نکنیم، نمی‌توانیم جای درستش را حدس بزنیم و سعی داریم با هیچ و پوچ اطراف پرش کنیم...
پس قدم اول برای تغییر، توجه گدایی کردن نیست، بلکه یک قدم از خود بیرون رفتن است.زمانی که از بیرون به خودمان نگاه می‌کنیم، با یک فرد جدید روبه‌رو خواهیم شد، فردی که نیاز به کمک دارد اما در عین حال، می‌داند چه می‌خواهد و برای جلب‌نظردیگران خود را پشت نقاب‌های مختلف حبس نمی‌کند. به عبارتی؛ او به خود ارزش می‌دهد.آزادانه می‌گردد و آنچه می‌خواهد راپیدا می‌کند،هرآنچه‌ که درونش را غنی و غنی‌تر کند. 

دیگر خبرها

  • نقاب پشت نقاب
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • خسارت ۸۳ میلیارد تومانی سیل به سازه‌های آبخیزداری زیرکوه
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • ۳۰۰ مدرسه در یزد فرسوده هستند
  • شناسایی صفحات جعلی توسط احراز هویت + فیلم
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند